• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Godmorgon!

Håll i er brudar! Här kommer måtten:

Armar: 32 cm
    Bröst: 98 cm
    Midja: 90 cm
    Mage *rys* :100 cm
    Höfter: 104 cm
    Rumpa: 108 cm
    Lår: 68,5 cm

Jag väger ca 73-75, har ingen våg hemme erftersom jag är en manisk vägare annars.
    *Morgon*Före kiss*Efter kiss*Före lunch*Efter lunch* Före nr2*Efter nr2*Före fika*Efter fika*Innan sängen* Ja ni förstår...

Men eftersom jag väger mig ibland hos andra så kan jag redovisa vikten också någon gång ibland, målvikten ligger på 60-65. Jag vet ju inte hur kroppen förändats av att få barn. Det som var mycket vikt förut kanske är lagom nu, vet inte, det visar sig.

Nu ska jag ta ett bad innan sonen vaknar. Det har varit en lååååååååååååång natt!!!

Kramar!

• Sus69

Idiotblondinen: Ja jag öppnade boken första nyckeln är "att tänka rätt" ska läsa det idag, återkommer om det finns några bra tips.. Kan rekommendera Pilates programmet, fast det är onödigt dyrt, tur att det finns andra som köper det så en annan kan *göra nåt olagligt* med dvd:n.. Min svägerska har allt och då menar jag ALLT i fitnessredskapsväg! Men det är ju bra för en fattiglapp som mig.. WinsorPilates har ett 20minuters program som jag kör, går bättre och bättre för varje gång!

Teresa1: Sluta att nedvärdera dig själv! Skulle jag mäta mig så är du liten jämnfört med mig.. Usch vad elak jag lät nu, inte meningen, förlåt! Men det är såna tankar som man måste omvända, tänk possitivt om dig själv istället..

• Theresa1

Marsmamma: Jo jag vet... men jag är van att vara vältränad och smal... Så satt jeansen så att det bara var litelite som hängde över kanten... Så är det INTE nu Jag jämfor mig ju bara med mig själv. Jag är inte så lång heller... 164. Alla mina kilon sitter på mitten Så jag är egentligen inte stor bara degig... därför vill jag bli av med kilona... Hade de varit jämt fördelde hade jag nog inte brytt mig, jag har ju trots allt fått barn för ca 7 månader sen och det är faktiskt relativt nyligen.
    Jag nerväderar mig kanske lite föör att jag ser det lite som ett misslyckande att jag inte tappat något medans jag ammat... Tyvärr! Men nu ska det bli andra bullar!!! Eller inga bullar alls kanske jag ska säga...

NU ska jag bada!

• idiotblondinen

Åååh vad sugen jag blir på en Windsor Pilates-video när jag ser reklamen på TV nu...

• Sus69

Ja visst verkar det bra! Det bästa är att det finns rörelser även för en annan som är otränad!

• morriis

Klarade hela dagen igår utan en enda sötsak.
    Men destomer frukt blev det
    Men det är gott. Ska ut och springa en runda sen hade jag tänkt mig.
    Eller om jag ska gå. Vet inte. Funderar på att varva dagarn med ena
    springa och ena gå. Buuhu, och så måste jag städa här hemma med.

• idiotblondinen

Thussen: Städning är en toppen kaloriförbrännare

Marsmamma: Fan att videon ska va så dyr bara.

• morriis

Idiotblondinen: Ja jag vet. Ska bara orka med det också. Usch. Har blivit sjuk.
    Men det måste göras, så det blir att ta två alvedon och köra igång sen fram emot eftermiddagen. Hur går det för dig?

• Sus69

Ja alldeles fööööör dyr! Det som oxå är bra med dvd:n är att isa kan sitta brevid medans man gör 20 min passet!

• idiotblondinen

Thussen: Det går bra för mig. Har inte ätit ett gram för mycket av något på 2 veckor. Inget onyttigt alls och mindre portioner av den vanliga maten. + bytt ut en del mål mot Nutrilett. Varit ute o rört på mig varje dag. O i eftermiddag så ska min son vara hos barnvakt för första gången utanför släkten, för att jag ska kunna gå o simma! Det känns bra att jag verkligen prioriterar min viktnedgång nu. Vill inte lämna min son egentligen, men jag har bestämt mig för att gå ner i vikt nu, och för mig är det allt eller inget. Så det känns bra!

Marsmamma: Funderar på att önska mig den i julklapp

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)