• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

för jag menar här blir det ju en jävla massa listor hela tiden annars om vi ska ha de med oss hela vägen =)

• Sus69

Kanon idè!

Jag har flera böcker av DrPhil, började läsa ur sjustegsmetoden men kom inte så lång!
    Kanske ska öppna den igen så jag kan få lite tips, vad tror ni? Kanske jag kan tipsa er lite utifrån hans metod...*ler*
    Jag har Relationsakuten och Angelägenheter oxå...
    Hmmm, är nog ett litet DrPhil frak...

• ThereseLaurin

marsmamma: då har du nåt att läsa i alla fall =) vore kul om du kom med tips ifrån hans bok =)

• idiotblondinen

ThereseLaurin: Låter bra!

Jag älskar Dr Phil... För ett tag sedan vill jag minnas att jag t.o.m drömde om honom 3 nätter i rad.

• Nova 68

Marsmamma du får fråga hur mycket du vill. nej jag lever inte själv träffade min stora kärlek för 3 år sedan och vi kämpar med att få barn (hans första). därför käns det som jag inte får ge upp vill så gärna ha ett kärleksbarn med honom och man har ju inte hur mycket tid som helst. Jag tror att det är separations ångest när barnen åker jag levde också själv fast vi var två och hade mina tjejer väldigt nära mig och hade kontroll på allt och nu har man ju inte det på samma sätt. även om jag står mina barn nära fortfarande

ska ut och gå en sväng och se lite såpa på tv OC kommer tillbaka

• idiotblondinen

Marsmamma: Ja, öppna boken!

• Sus69

Nova68: Vi har nog en heldel vi kan disskutera du och jag, verkar som vi har lika bakrund!

Ska öppna boken jag lovar.. Återkommer med tips!

Måste bara få säga att vi verkar bli ett härligt gäng här!
    Skulle ha satt mig här tidigare innan jag stoppade i mig en massa onyttigheter! Får göra det nästa gång suget kommer över mig!

• Nova 68

ThereseLaurin: jätte bra ide

Marsmamma kom med många tips det kan aldrig bli för många!!!!

• ThereseLaurin

okej nu har jag skrivit upp er =)

therese
    thussen
    blondinen
    nova
    marsmamma
    annabe

har inte missat nån??

• ThereseLaurin

nenu är det familjekväll som gäller..men höres i morrn..och lycka till med kvällen alla det är ju trots allt kvällen som är värst för mig

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)