• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • morriis

Idiotblondinen: Låter jättebra! Duktig du är

• ThereseLaurin

GOMORGON ALLA =9 ELLER JA morgon och morgon..förmiddag =)

Idag så börjar sambon jobba klockan två..det är de värsta dagarna för mig..så det är lätt hänt att gå och knapra på något smarrigt =( men känner mig motiverad och taggad...så det kommer att gå bra =)

Ska ta en tur på träningcykeln ikväll hadse jag tänkt...så jag hoppas attt det är nå bra på tv så man verkligenm gör det =)

sarah: hör bara av dig till mig så skriver jag upp din vikt/mått

• Sarah81

Therese Laurin : här kommer mina mått 166cm över havet och 103kg. Verkar vara tyngst här

Jag fick min yoga dvd idag som jag beställt, så fort lillstumpan somnat ska det yogas för kung och fosterland. Det är första gången jag provar yoga så det ska bli skitspännande

• ThereseLaurin

sarah81: som jag sagt en gång tidigare..så är det ju inte vikten man går efter eftersom jag ärkortare så behöver jag ju inte vara smalare för det bara för att jag väger mindre...Hoppas du gillar yogan=) Vad har du för mål???

• Sarah81

ThereseLaurin: Mitt förta delmål är att komma under tresiffrigt, nästa är 10% av min kroppsvikt och mitt slutmål är 67kg...

• ThereseLaurin

aha..skriver upp ditt slutmål då =)

hur har det gått idag då???

• morriis

Sarah81: Det tror jag du komemr att klara Kämpa på

• ThereseLaurin

har inte gjort ett dugg idag ..... men ska väl ta och hitta på nåt snart, men så svårt att slita sig från datan =)

• idiotblondinen

Jag ska strax gå o simma. Till på köpet så måste jag gå o ta ut pengar för att kunna köpa ett par simglasögon i simhallen 8ska ha för jag har tänkt simma ofta nu o då är de bra) för jag såg att jag bara hade till inträdet kontant. Det blir en jäkla omväg, först uttagsautomaten, sen lämna Filip till barnvakten, sen till simhallen. Jobbigt, men å andra sidan mer träning så... Vad gör man inte.

• ThereseLaurin

blondinen: det låter jätte bra =) tänk va skönt det kommer vara sedan då du kommer hem va stolt du kan vara =) önskar jag också kunde åka och simma men det är så ölångt att åka tyvärrr.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)