• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Våra Liv: Ja, jag antar att jag gör klokt i att vara förberedd på en eventuell helomvändning vid 2-årsåldern.

• ThereseLaurin

ska föröska baka bular ikväll seom jag orkar och hinner.. är det bara jag som inte har någon tid över?? kan ju bero på att datan tar min tid

• idiotblondinen

TL: Usch... Jag är verkligen internetberoende. Jag tror jag sitter här minst 10 timmar om dygnet. Det är för sorgligt egentligen... Men samtidigt lär jag mig saker här. Tror faktiskt att det är dags för dagens promenad strax.

• ThereseLaurin

blondinen: jag är beroende.. nästan i alla fall men det har gjort att micke och jag inte ses lika mycket på kvällarna för nån av oss sitter här..han kan tycka att det är jobbigt så jag ska bättra mig för hans skull... och barnens så klart =) fast de lider ju inget på kvällarna då dom sover =)

• idiotblondinen

TL: Jag kan få skuldkänslor för att jag sitter här för mycket för Filips skull. Men han leker så bra själv runt benen på mig här.. Haha nej men sen brukar jag slita mig och intensivleka med honom en stund. O nu strax ska vi ut på promenad, och leta upp nån rolig lekplats.

• idiotblondinen

Aaaaaaaaaaaahaha, satte just på mig en gammal polo jag brukade ha... Den räcker inte ens ner till naveln! Men förut fick jag inte ens in armarna i den så jag är rätt nöjd ändå. Är på rätt väg

Nu sparkar jag ut mig på promenad. O så sparkar jag lite på er med... Ut med er o rör på fläsket!

• idiotblondinen

Va!? Ingen som skrivit sedan jag stack. O nu har jag hunnit med en 70-minuterspromenad. Jag blir verkligen förvånad om inte vågen visar skillnad imorgon...

• alarik82

hallå på er brudar igen..
    varit till byn å fikat lite, bara en kopp te... å sen blev de en prommis på 40 min 30 min oxå, inte så mycke men, skulle ha blivit längre om hundjäveln väckt lilleman

• Våra Liv

idiotblondinen ja du det är lika bra hehe

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj f*n jag har SÅ ont i mina fötter TRÖG som man är så tar man sina höga stövlar när man går till IKEA som jag inte vant mig vid riktigt än.. ajsingbajsin har massa ont i mina stackars fossingar

• alarik82

Våra liv... spännande, hittade du nått på ikea då???

till middag åt jag nudlar å grönsaker(färdigblandat i påse, fryst) å sen marinerade räkor som ja stekte på, de var jättegott, tror de är gansk anyttig ocå... *hoppas på de*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)