• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • alarik82

är de nån här som är duktig på dedär med points??? behöver hjälp med en fråga...

• Malin1976

Nä, nu börjar datorn hänga sig å sådär som den gör när de nvarit igång ett tag. Har inte kollat virus på över ett år sen virusprenumerationen tog slut. Bör nog skaffa mig ett nytt, imorgon... Som vanligt!

• Theresa1

emmamaria:jag tror att jag är bra på points.

Malin: Jag håller mig oftast inom "veckobudgeten" men jag stoppar i mig onödigt och nu nar röda faran härjat har jag fått en hormonchock. Har inte haft mens på 2 1/2 år typ... Så nu tar kroppen igen det!

• ThereseLaurin

malin: aha jobbigt då de inte lyssnar på dig på dagiset..ja mina sover också hela nätterna om de inte ä s sjuka då..vilket de är gasnka ofta ..=(

• ThereseLaurin

ja tjejer jag kunde inte somna så gav upp och gick hit =)

Va ska ni göra i helgen??

• idiotblondinen

Theresa1: Skärp dig

• idiotblondinen

Programmet utfört förresten. Hur har det gått för er andra? Har ni gjort programmet idag?

• idiotblondinen

Men ni andra då..?

• idiotblondinen

Nu har jag även kört 12*4 sit-ups.

Men ärligt tjejer.. Inte ska väl den här tråden dö ut och bli en plats för dåliga ursäkter?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)