Malin1976: Jag vet att alla dagis är olika o jag tror faktiskt att de 2 vi har här är jättebra. Det hela måste även avgöras av var min praktik kommer att vara. Det är inte ens säkert att jag får nån praktik alls. Här finns varken jobb eller praktik, känns det som. Jag tror det dröjer länge innan jag skulle få nåt jobb alls. Det är så många utbildade som är arbetslösa, o jag är ju inte ens utbildad. O kvinnan här under "jobbar" ju faktiskt hela dagarna med att passa sitt barnbarn, o jag tror faktiskt att det är därför hon gärna skulle vilja ta min son med. För hennes barnbarns skull, så att han också skulle ha en jämnårig att leka med. Sen vet jag att dom är ute mycket med, här är gott om lekplatser och grönområden. Ett mycket lugnt område, så det skulle jag också känna mig trygg med. Så det är väldigt mycket jag har att ta ställning till. Ska diskutera med min mamma med vad hon tror är bäst. Om jag nu får praktisera på det såkallade "vuxendagiset" (vilket jag inte hoppas) här, så ligger ett av dagisena väldigt nära där. Men där stannar jag isf inte så länge o har ingen chans till jobb, för det får man inte där. O då blir det kanske en ny flytt... O sen en ny. Osv. Det är skitjobbigt att inte ha en plan som man vet fungerar, helt enkelt.