• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

emmamaria köpte ett par earbags, en halsduk, en ny mössa till minsta sonen o tossar till, en mösshalsduk té stora sonen o sambon beställe julklappar till sina 2 bröder för det han skulle ha fanns såklart inte hehe

• Våra Liv

oj just det skämms massa, har vräkt i mig pepparkakor idag emd men nu ska jag verkligen tatag i detta! sambon har lova o hjälpa mig nu. han ska hålla koll på mig i helgen och vi ska aldrig köpa hem godsaker inte förens jag är udner kontroll iaf, har en tuff tid framförmig nu men jag måste!!!! verklign jag måste... fan jag klarade sluta röka för 1 år sen! ska fan klara detta med även omd etta verklgien är svårare mat finns ju alltid hemma!

• Malin1976

Blondinen: Förstår att det är jobbigt att inte ha en plan. Men du kommer säkert fram till rätt beslut ändå, det du trivs med blir bäst för barnet.

TL: Ja där ser man! Är det sånna som lyssnar på vissa föräldrar eller sånna som är där och se hur barnen mår hos oss?? Jag är missnöjd med vissa saker på Vilmers dagis men huvudsaken är att han trivs tycker jag, och det gör ju barnen hos oss men sen kan vi inte styra verksamheten efter vissa föräldrars önskemål... Och sån tur för dom då att det är fullt på alla avdelningar så dom får vara hemma med sina barn!!! Sen finns det ju missnöjda föräldrar på alla förskolor (för det har jag hört ) och tyvärr är det bara dom som hörs!

Idag skulle jag vila, men fick panik och tog en 40-minuterspromenad och gjorde träningsprogrammet. Tänk om inte vågen visar minus imorgon, då kommer jag att hamna i sån svacka att det blir godis, godis, godis!! Nu när jag vrit så peppad hela veckan! Dessutom ska jag till Hammarstrand imorgon och då blir det alltid godis på ICA, men imorgon ska jag vara stark!!

• ThereseLaurin

malin:: jo jag vet att de snackas mycket om ditten och datten..men jag säger så klart va jag tycker till dem... det är väl föräldrar på dagiset sok har snackat..vi tog upp det förra föräldramötet ena saken alltså..eller ja båda... men en del är ju sokm de är..och skit snack går det alltid i sånna här hålor haha...

appropå ingenting den personen på lunar har blockat mig nu=) hehe ...stackare hon kan inte ha det lätt...alltså blir såå irreterad bara har irretations dag idag alltså,.,.ne nu ska vi pyssla lite och så...men kikar in på kvällskvisten =)

• Malin1976

TL: Ja det är ju nackdelen med att bo på landet. Kom att tänka på en sak du skrev när jag var borta förra veckan... Brukar du verkligen skicka iväg Micke på Statoil på natten eller skämtade du?? Hur får du båda barnen att sova klockan sju?? Vilken tid ´vaknar dom då? Vilmer somnar vi halv nio-nio och vaknar mellan sex och sju på morgonen...

• Malin1976

VL: Jag har också ätit pepparkakor idag, vart så hungrig när jag lagade mat så sex stycken slank ner, bara sådär!! Självklart blir man förbannad på sig själv efteråt men, men... De är ju så goda dessutom!!

• Malin1976

emmamaria: Det är väl minst trettio minuter per dag man ska prommenera för att hålla vikten så det klarade du galant! Är han lättväckt din lille kille?

• Malin1976

TL: Tror jag måste söka mig till lunar å leta rätt på den som trakasserar alla i Hammarn. Har aldrig varit inne på lunar så jag får tjuvkika lite...

• Malin1976

Men käre jisses, vad har ni för er ikväll???

• idiotblondinen

Jag har fastnat i en annan tråd... Hahaha. Aj min röv. Hårda trästol

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)