• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

TL: Han vaknar aldrig under nätterna utan sover i ett sträck, så det är skönt! När han är hemma sover han inte alls eller en timme. På dagis sover han 2-2½ timme. Och det har jag fått bråka för i två månader! Dom låter gärna barnen sova till tre halv fyra. Gissa hur bra han sov på natten då... Inte alls. Nåja, de har fått svårare och svårare att få honom att somna så dom inser kanske snart dom också...

Emmamaria: Ja då förstår jag att han vaknade!!

Blondinen: Du tänker inte lämna oss va??

• alarik82

ja nu ligger han på golvet med mig... får se nu då när han tänker somna, klockan ä rju liksom 22.15 på åland

• Malin1976

Emmamaria: Det är rart med barn...

• alarik82

malin...mmmmm visst... trodde jag skulel få nått gjort idag medans han sov, men icke... nu ligger han å jävlas med katten

• idiotblondinen

Malin: ALDRIG! Jag är mycket lojal och trogen!

• Theresa1

Jag vete fan va jag sysslar med... jag är as motiverad och vill VERKLIGEN bli smal och snygg... Men jag äter massa skit iaf. Jag är lite duktig för jag päknar in varje liten grej jag stoppar i munnen sen blir jag deppig och känner mig dum i huvudet när jag över trasserar "points kontot" Sen jag fick mens har jag varit hopplös allt bara slinker in i munnen. Jag behöver inte ens ha en strid med mig själv först, det går av bara farten. Det är väl eg ingen katastrof eftersom jag skött pointsen hyffsat. Men det är ju så onödigt. Eftersom jag varit sjuk har jag inte skött motionen heller och det gör ju att man känner sig helt värdelös!!!

AAAARRRRGGGGHHHH!!!!

Jaja, mensen varar ju int för evigt iaf

Stort beröm till alla som sköter sig så bra, vi andra får ta oss i kragen och skärpa till oss lite eller hur?

• Malin1976

Theresa: Imorgon är det vägning och sen tror jag du blir peppad igen! Tänk på sommaren och stranden... och framförallt din hälsa!! (Ska jag säga som häller grädde 40% i maten, dricker 3% mjölk o.s.v.)
    Har du kört ditt program och skrivit i din bok? Jag tycker att jag blev helt klart mer motiverad efter jag började med det
    Hur många extra points äter du?

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)