• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

min sambo är så go, peppade mig som bara den men jag känner inte massa motivation iaf men han s aatt när han går upp sen s sk ajag gå o hämta stora sonen så passar hanliten så kan jag gå lite idag iaf,d et tar 15 min o gå dit så kan iaf gå snabbt it o hem så jag rör mig lite se lovade han o peppa mig hela helgen, o jag ska ut o gå med stavar varje dag som han är hemma
    är lite gladare nu iaf hihi

• alarik82

idag vaknade lilleman tidigt, så idag hinner jag kanske ut å gå med honom en sväng, för normalt hinner han bara sova en gång annars när han vaknar sent. å ingen gubbe har j ahemma heller idag för han ska mecka på bilen, så undrar vad ja ska orka laga för middag

• Våra Liv

aa han har inget val minilska går ju ut över honom sen när allt går fel o jag blir mer deppig för jag inte gett mig ut

• idiotblondinen

Ojojoj vad morgonpigga ni är då.

Theresa: Vilka fina bilder du lagt upp i galleriet!

Gäääsp... Nej nu ska jag dricka mitt kaffe o se på vad ni skriver här. Så SKRIV nu en massa

• alarik82

IB har inte så mycke å skriva ja... har en sur å grinig unge i famnen, så de blir nog å gå till sängen snart...

hoppas på att jag kommer mig upp på cykeln idag, innan de blir så mycke damm på den

• Theresa1

Idiotblondinen: Du såg mina överviktiga syskon va? Nu vet du hur jag har/borde se(tt) ut.

• Våra Liv

idiootblondinen det är inte jag som är morgonpigg det är mina söner

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)