• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

TL: Nej, inga missförstånd. Tyckte ni att jag lät för hård eller?

• ThereseLaurin

blondinen: absolut inte, men tänkte då skrev chipsen att jag ville förklara mig så folk inte tror att jag äter det varje dag =) va bara så jag menade jag tog inte illa upp på nåt sätt.. tycker att det är bra att folk sätter press man måste se sanningen i vitögat =) fast jag vet ju min sanning men känns ändå bra att jag gått ner ett kilo men när jag bara ha käkat nutrilett som jag nu gjort både jag i alla fall gått ner ett halvt kilo till men men..jag är ändå nöjd=) ett steg närmare mitt mål =) så jag tror inte att de blir några chips ikväll =)

• alarik82

hallå på er brudar. vem var de man skulle skriva sin vikt till... senil... ja vet.
    blev lite lycklig idag iallafall, -1 på vågen... så 61 nu alltså.

mår skiiiit idag
    orkade knappt kliva ur sängen, kroppen bara skakar,vet ej va de är, hoppas de går över nu när jag har ätit...

• ThereseLaurin

jag har skrivit upp din vikt nu=) gör inget att du är senil det är jagmed

• alarik82

idag blev de inte nyttig frukost. havregryn, mjölk å sirap... kände att ja måsta ha sött... hoppas att mina skakningar blir bättre...

• ThereseLaurin

sirap bläää va äckligt =) men hoppas det smakade...

• ThereseLaurin

ne inte jag fyyy... kvals av bara tanken jöööö men smaken är ju som baken =) är makrill onyttigt???

• Våra Liv

TL håler med tycker det var helt rätt gjort o anmäla henne! hade med gjort det!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)