• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Våra liv.. ja sen är det ju sååå skrattretande att de som är anonyma klankar på en annan att man inte ärtrovärdig men va fan är dom de som inte vågar stå för sin egen åsikt

• alarik82

de kanske är sprittarmen som börjar skrika, därför ja skakar så hemst idag... den kanske har vaknat efter 1 års vila

• Våra Liv

haha precis blir sur på dom som är anonyma o inte kan stå försina åsikter så löjligt!

föresten va på synudnersökning idag.. kommer få glasögon har visst ett större synfel på vänster öga...
    woho glasögon om en veca undegär

• ThereseLaurin

emmamaria:: haha ja kanske det man vet aldrig du kanske får ta och supa till ikväll då haha

• ThereseLaurin

våraliv: aha jag har alltid velat ha gölasögon men har nog väldigt bra syn tyvärr =(

• alarik82

jag har haft jättedålg syn... såg inte domdär största bokstäverna när man gör såndär syntest när javar liten, hade glsögon tills ja började 4, sen växte de bort

• Våra Liv

haha jag har 3 syskon mamma o pappa som har glasögon trodde jag var speciell som slapp *Asg* tji fick jag

emmamaria jag ahr haft perfekt syn förut men detta har växt dit istället hehe

• ThereseLaurin

ne ska man baka lite bullar kanske?? såå jobbigt men måste ju göras suck.... a viköra röstning =)

jag säger nej haha eller kanske ja

• idiotblondinen

TL: Vad för bullar?

• ThereseLaurin

vanliga kanelbullar hade jag tänkt då jag inte har mandelmassa hemma..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)