• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

ne nu går jag och bakar =) har bestämt mig nu =) så ses senare =) hoppa s det går bra med vikterna =)

kram på er alla

• alarik82

jag skulle orxå vilja baka bullar...

bläää nu har ja ont i magen iställer när ja ätit sånt ja vet att j ainte ska äta...

• ThereseLaurin

Emma maria ja då har du ju bra bmi =) det kan du vara stolt över

• ThereseLaurin

degen hller på att jäsa nu men strax klart =)

• idiotblondinen

Solen lyser idag iallafall... O här sitter jag och... Öh. Kommer ingenvart. Kanske borde äta frukost... *Gäsp*

• ThereseLaurin

blondinnen: ät frukost genast ne nu väntar bullbaket suck stön och pust..eller ja va ska man säga är inte på bakhumör tur att jag börjat då finns de ingen återvändo=) ska nog ta en promenix sedan för alexandra ska troligen till farmor så jag kan baka lite mera kakor om jag ids

• idiotblondinen

TL: Vet hur det där är... Ibland om jag får för mig att baka så vet jag att jag kommer bli så trött på det efter en stund att jag ångrar att jag började.

Jag väntar med frullen tills Filip vilar, jag måste njuta i lugn och ro varje gång jag stoppar i mig nåt.

• Zmoothie

Hejhå, hejhå, vi till vår gruva gå.. *sjunger*

Haha, jag har minsann träningsverk efter gårdagens program! Uppenbarligen muskler som jag inte använder alltför ofta.

Tänkte jag skulle väga mig idag, men som sagt har jag en ganska opålitlig våg, så jag vågar varken säga bu eller bå om den. Tror iofs inte den visade någon skillnad... Så jag mätte mig istället. Kom dock på att jag inte har några mått att jämföra med sen förra veckan, men jag hittade mått från i maj - då när min förra viktminskningsperiod rann ut i sanden. Fast det var inte så roligt, för jag har minsann ökat ett par centimeter sen dess.

Mått i våras:
    ¤Lår - 59 cm
    ¤Rumpa - 99 cm
    ¤Midja - 88 cm
    ¤Byst - 106 cm
    ¤Överarm - 31 cm

Mått nu:
    ¤Lår - 59,5 cm
    ¤Rumpa - 101 cm
    ¤Midja - 95,5 cm (!! !!)
    ¤Byst - 106 cm
    ¤Överarm - 34 cm

Jaja, det ska ändras till nedåtgående kurva igen!

• ThereseLaurin

hej nu har jag bakat klart ska bara låta dem kallna så jag kan slänga i dem i frysen..sen ska jag ta en promenaad så alicia får sova =)
    men nu är det nog så att jag råkade hä i jästen i för varmt vatten så jag vet inte om jag har sabbat bullarna??elelr går de att äta ändå??
    Det är ju så med barn att passa och baka samtidigt ingen hit direkt...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)