• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

ha fan va jag är stolt över mig själv nu =) Vart så sugen på nåt gott...men jag tänkte till och tog inget alls =) snacka om en seger =) Nu blir resten av kvällen enkel =)

• Sus69

Therese "klappar i händerna" Vad duktig du var!
    Jag har oxå lyckats idag (dagen är ju inte slut än men..) Vart på en promenad + att jag städa i morse.. så stolt över mig själv! Hoppas bara man klarar kvällen! Ska på föräldraråd i flickornas skola, men jag tror inte det blir någe fika där, bra tycker jag, för annars halkar man garanterat dit!

• AngelOfBerlin

ThereseLaurin,vad duktig du är!!

• Sus69

Har förresten inte hunnit läsa i DrPhils bok än... ska försöka i kväll...

• ThereseLaurin

angelofberlin: jag har inga viktuppgifter på dig om du vill så kan jag ta dem..är så klart frivilligt =)

Marsmamma:: du ska vara stolt du med då=) Ja man får ta det som det kommer =) hoppas det inte blir någe fika där då=) Men du kommer fixa det =)

• Sus69

japp det kommer jag! ska ju ner på två siffrigt!

• AngelOfBerlin

ThereseLaurin!
    Min vikt?
    1,65 láng 60 kilo...är gravid i 11 veckan.

• ThereseLaurin

marsmamma: ja exakt =)

Angel of berlin: Grattis till garviditeten )=)

• idiotblondinen

Hej! Nu har jag minsann varit o simmat! 1000 meter på 25 minuter blev det hehe.. stressade som tusan. Sen har jag sammanlagt promenerat i snabb takt i en timme också. Duktig känner jag mig! Dessutom har jag bara ätit nutrilett idag! Det går riktigt bra för mig! Ni andra har också varit duktiga idag ser jag!

• Sus69

blondinen: *klappar i händerna åt dig oxå*.. Duktigt!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)