• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Håller med TL där.. Tänk på att för era barn så är ni perfekta.

• ThereseLaurin

så ibland käkar jag middag för min älsta dotter säger nu kollar tomten vi äter om vi får julklappar.. så då måste man ju sätta sig och göra de annars kommer hon ju på att de inte är så eftersom mamma inte ätit men fått julklappar...

• idiotblondinen

TL: Bra! Precis rätt... Barn gör inte som man säger, barn gör som man själv gör... O dubbla budskap är verkligen inte roligt för dom att få.

• Sus69

Jag försöker lägga band på mig och inte snacka så mycket inför barnen men ibland slinker det bara ur en.. Min äldsta dotter är ju tyvärr lite rund, så denna förändring som jag försöker göra, gör jag även för hennes skull. Därför vill jag ju inte heller visa henne att jag byter ut mat mot naturdiet. Så det gör jag när hon är i skolan. Tyvärr har hon nog hört mig kritisera mig själv, så nu har hon börjat lite likadant.. försöker uppmuntra henne att röra mer på sig! Då måste ju jag oxå göra det, bra va?

• ThereseLaurin

ib: ne prec is=) de är de svåraste att tännka på dem hela tiden. men för mig är barnen viktigare än att gå ner i vikt så ibland så offrar man sig=) men oftast går det ju bra=) sen när jag sett hur de var för de barnen så är jag extra noga tt ge dem rätt inställning=)

• Sus69

Nej ni tjejer, Nu ska det promeneras!

Hörs senare!

Kram Sussi

• ThereseLaurin

marsmamma
    : lycka till=)

• Nova 68

tyvärr så gör jag det i bland klagar på att jag är för stor typ eran feta gris till mamma men jag ska inte säga det längre ser att dom blir ledsna i ögonen. säger inte så så mycket nån gång bara och absolut inte när dom var små, men man måste ju faktist försöka visa att man är värdefull ändå ....svammel svammel.........

• ThereseLaurin

npva: va bra att du inte ska göra de mer=) det är viktigt att inse att man gjort fel=) lätt hänt att göra så..

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)