• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Blondinen: känner igen mig i det du säger =) så känner jag med =) men man är ju absolut inte ful nu heller =)

När jag vägde som mest kände jag mig inte så tjock som jag verkligen var så det vart en chock då bilderna komhem och kikade jag höll på att svimma heltärligt.. men kollar jag på dem nu så tycker jag att jag ändå var söt på mitt vis men på tok för stor... och kommer aldrig att bli så sto igen hoppas jag =)

• Nova 68

Det där känner jag oxå igen. förra årets bild blev ett slag i magen jag satt bara och grät är det så jag ser ut.

• ThereseLaurin

Nova: ja visst är det hemskt när man ser sanningen, men det är ändå bra på ettt sätt för då tar man verkligen tag i saken och det är ju suveränt bra=)

• morriis

Någon här som har ett bra recept på lussebullar? Hittar inget här hemma och ska baka troligtvis ikväll

• idiotblondinen

TL: Precis, ska jag vara ärlig så har jag fortfarande svårt för att se hur tjock jag verkligen är. O på ett sätt kan jag faktiskt säga att det är häftigt att klara av att gå ner, det är ju en stor prövning och klarar man det så klarar man allt.

Nova: Tvärtemot hur det var för mig då... Jag bara skrattade och skrattade åt bilderna, och det kändes faktiskt skönt att jag redan hade bestämt mig och börjat med Nutrilett och promenader innan bilderna ens kom.

Men nu har vi ju alla bestämt oss och frågan är ju inte om utan när vi alla nått våra mål!

• Theresa1

Är jag dum som inte byter bort frukosten mot nutrilett och har mini mjölk istället för vatten? Jag tror inte att jag skulle fixa detta annars, nu tycker jag att det känns ok. iaf...

• ThereseLaurin

ja precis det kommer vi ju att klara allihopas =) vissa snabbare än andra men som sagt alla är olika och måste få göra på sina sätt=()

• ThereseLaurin

Theresa: minimjölken gör ingen stor skillnad och vad äter du för frukost??

• idiotblondinen

T1: Nej du är inte ett dugg dum, såvida frukosten är nyttig. O minimjölk är ju nästan vatten så det gör ingen större skillnad. Jag har ibland Nutriletten i lättmjölk t.o.m

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)