• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Fick ni mycket bristningar när ni var gravida?? Jag har som silversolstrålar runt naveln. Inte så fint kanske men det påminner ändå om att jag fått barn och det är ju charmigt... Inbillar jag mig...

• ThereseLaurin

Malion: OM jag fick hur mycket so helst har ganska mycket nu med..men som du säger tycker jag också att det är charmigt=)

• Sus69

Malin: Jag har HELA magen full.. fick jätte mycket när jag väntade min första.. Men äh det hör ju till... fast inte är det snyggt!

• Nova 68

Det är inte klockt att maninte kan se sig som man är jag ser mig oxå i speglar.
    har jag en bra dag då ser jag mycket smalare ut än om jag har en dålig dag då ser jag ut som ett hus.
    i bland frågar jag mina barn, om jag ser en stor tjej ser jag ut så där??
    men barnen blir så himla arga på mig då ( i deras ögon är jag en perfekt mamma.)
    tittar mig om jämt för att kolla om det är nån i min storlek kan bli glad om jag kommer nån stans och det inte bara är jag som är tjock fånigt men så är det och så komer det nog vara även när jag gått ner .

• Malin1976

TL:Jo visst är det!! För även om man vill bli smal igen så måste man inse att få samma snygga mage som man hade innan det är omöjligt! Men man kan ju nå sin trivselvikt iaf!
    Oj, vad tiden går, måste göra klar Vilmer för dagis nu. Ska vara där klockan 10.45...

• idiotblondinen

Jag har enormt mycket bristningar.. Från låren och upp över magen till ovanför naveln och sen bak på ryggen med... Min mage är så slapp så den kommer aldrig dra ihop sig och jag drömmer om en operation i framtiden men jag försöker att inte tänka på det nu. First things first.

• ThereseLaurin

malin: aha lycka till=)

nova: jo det är så för mig med=?) men märker skillnad då brallorna är så stora nu=) att de trillar ner=)

• ThereseLaurin

ib: min mage är också slapp men var ännu slappare förut =) och man kan ju inte tro det men den drar ihop sig lite i alla fall=) opps capslock...

och jag märker skillnad varje vecka nu=)

• Sus69

Nova: Precis så säger jag oxå til mina barn.. bara inse att i deras ögon är man (oftast) perfekt. Det är ju en härlig känsla!

• ThereseLaurin

Men tänk på att inte prata om att ni är feta enligt er själva till barnen och så..har tyvärr sett en mamam som gjort så hela barnens uppväxt och det mår inte barnen av och fer uppfattning av hur de ska vara och se ut...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)