• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Nova: Men dom vet ju att du är värdefull.. Dom blir bara ledsna för att du inte förstår det själv och då finns risken att dom börjar kritisera sig själva också utan någon bra anledning... Så var stolt över dig själv, alltid!

• Nova 68

Jaha marsmamma då har vi en likhet till: min ena dotter är ju oxå lite rund så vi behöver uppmutra lite med motion och då är det ju ingebra med en missnöjd mamma måte skärpa mig och inför barnen i allafall vara nöjd med mig själv

• ThereseLaurin

hehe nu pratar jag med en gammalbrevkompis på msn..hon skrev du måste ha gått ner i vikt minns inte att du såg så smal ut =) dte var skönt att höra =)

• ThereseLaurin

ib: japp det var det =) undra om man ska ta fingarna ur röven och ta och städa lite nuhmmm..jobbigt men men

• Våra Liv

hej hej tjejer har avrit på sjukan i 2 timmar nu med mista sonen han fick göra pricktest o ta blodprov, jag ahr aldrig hört ett barn grtå/skrika på det viset förut fick själv tårar i ögonen till lsut. till o med sambon vart nästan tårögd usch vad hemskt..
    det har iaf trappat ned i blödningarna.. blöder mindre nu men fortfarande mycket...

• wellah

bara jag som har ca 40 kilo att gå ner (nästa år) ? tänkte föda ut ungen först sen börja bränna fläsk! Nån som vill börja 1 januari med mig? målet är att på 9 månader vara nere i min "före graviditeten"-vikt

• ThereseLaurin

våraliv: vem blöder?? har missat allt jag...

• ThereseLaurin

Theresa: ahha som mig då=) jag kan ha l tampong i ca en timme sen måste jag bara byta.. annars är det inge kul

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)