• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Blondinen: Ja 93kg låter väl bra, det tar jag! tack..

• Sus69

Malin: Ajabaja.. men du tar ju konsekvenserna för det! Bra! Simma lite extra!

• idiotblondinen

Malin: Ååh ska du gå och simma.. nu blir jag avis. Fast jag måste faktiskt säga att min baddräkt har blivit för stor, tror inte jag kan ha den simhallen fler gånger för jag blir lite... blottad. Måste nog köpa en ny

• ThereseLaurin

Halloj!!!

Va kul att vi blir fler och att tråden är i full gång dygnet runt =)

Välkommen ni nya =)

Som blondinen har skrivit tidigare så kommer jag att lägga upp vikterna nästa fredag=) för då är det ganska precis en månad sedan vi startade =)

Theresa: nu hänger jag på med nutrilett=) jag bärjar snart idag =) har inte hunnit käka frulle ännnu=)

Idag blir det ingen åpromenad för mig får cykla inne då det blåser som tusan och är snorhalt..man kan ju knappt ta sig frammåt..fy va trist alltså...jag hade planerat en lång skön promenad jaja....förresten var jag ute och gick en prommis på natten i lördags hahah fast i skogen =)

• Nova 68

Det är bra med motivationsbok klistra in ett kort på hur ni såg ut när ni började och vart efter ni går ner är jätte kul att jämnföra med det är då man verkligen ser...

Till varje jul bakar vi pepparkakor mina syskon med familjer hos mamma och pappa fotot från förra året det var det som fick mig att börja denna resa och fotot detta år som var i går är betydligt bättre det är ju iallafall mer än 10 kg och jag som trodde jag såg lika dan ut, börjar ju bli riktigt snygg ;-D

• Sus69

TL: Det är ju det som är lite fördel, om man nu ska hitta nåt positivt med en fylla ; är ju att man rör MYCKET på sig, dansar och(härjar ) att det inte alls känns motigt att ta en promenad hem t.ex.. Sån bli jag iaf.. Jag blir sååååå avundsjuk på er som har motionscykel hemma, vill oxå ha!!!

• ThereseLaurin

Nova:: Yes det är ju skita bra med kort tes som man såg ut förrut=) jag ha5 tex ett kort då jag var smal sen föut och det har gett mig pepping varje dag i stort sett.. men kollar inte på det för ofta utan bara kommer attt tänka på det =) och man är ju ett steg närmare i allla fall=)

Nu ska jag skriva som alla som har gått ner i vikt göt =)
    kan jag kan du =) det är ju så de som lyckats säger och jag har aldrig trott på det, men nu vet jag ju bättre ...jhag har verkligen varit överlat och så... är ju fortfarande lat =) men inte likka som förut och ingening är omöjligt =)

• Sus69

Nova: Jag ska nog leta i gömmorna efter ett kort på mig.Fast jag brukar inte fastna på kort , det är väl så när man tycker att man är ful och fet!

• ThereseLaurin

Mrasmamma:: ja det är ju fördelen faktiskt haha fast den enda =) jag trodde nästam att jag hade brytithandleden igår hade så jävla ont..och i sk0ogen gick jag bara för att en person vägrade att åka i bilen..så ville ju inte att hon skulle gå ensam haha...

men just nu känns de som om det blir nyktert thailand=) men det lär ju hinna ändra sig

• idiotblondinen

Nova: Vad bra

Ca en vecka efter att jag började med denna viktminskning så fick jag hem lite foton på mig av hur jag hade sett ut två veckor tidigare på en fest. Det blev verkligen en extra-peppning att se det, för jag tror faktiskt att jag inbillade mig att jag inte var så tjock som jag var. En stor rund köttbulle hahaha... När jag nått mitt mål så ska jag visa för och efter-bilden för er alla. Än så länge håller jag iallafall före-bilden för mig själv... O jag har en egen hemsida med 5 år gamla bilder också som jag går in på o kollar om jag behöver peppning för jag tycker själv att jag ser bra ut när jag är smal. Det får man väl tycka? Fast jag är inte ful som tjock, verkligen inte.. Men ni vet vad jag menar.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)