• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

wellah: Här har vi alla redan börjat med nergången, men du är välkommen när det är dags. Ja, du är välkommen nu med alltså om du vill... Men vi tjötar mest om träning o mat o vikt o mått o sånt

• Theresa1

wellah: Kollade på dina bilder... om du går ner 40 kg så försvinner du juh Så tjock är du väl inte eller? Fast du får ju självklart vara med här o tappa vikt ändå!

• Theresa1

TL: Jag som är van vid min "vanliga mens" ingen alls eller typ en litenliten skvätt tycker att jag förblöder nu när jag har normal... Kan den bli rikligare av att man fått barn?

• idiotblondinen

wellah: Håller med T1, inte 40 kg väl, då försvinner du ju?

• ThereseLaurin

Theresa: jag har haft ganska rikligt jämt, men har spiral nu och då forsar det liksom .. igår när jag badade kunde jag inte bda klart för det var mer ett blodbad
    j

• Theresa1

just det IB: det är klart att jag inte blir sur om du inte använder mot.boken... det är ju frivilligt Diu kör ju en annan dagbok...

• Theresa1

tl: blä! Förut när jag fick mens så var det bara att byta trosor för när den väl kom så var det försent, den var redan över... typ en liten skvätt bara sen var det klart, mindre än en flytning Synd att inte alla har så för det var verkligen jätte skönt... Att inte ha alls (som det var mest) clir så dyrt... man måste köpa test jämt ju...

• ThereseLaurin

theresa: ja då blir de ju dyrt=)

• idiotblondinen

Under alla år så har jag också haft det väldigt bra, så som du beskriver T1 ungefär.. haha. För mig är de enda mensskydd jag behövt de gratisprover man fått på posten... Nu är jag lite orolig att jag blivit normal, dock, för nu forsar det.. Kan kanske ha med spiralen att göra med. O jag behöver aldrig köpa några test för jag lever ändå i celibat Så jag har kommit billigt undan, jag...

• Våra Liv

TL jag har fått min första mens efter graviditeten och i morse blödde det extremt mycket blödde igenom flera binor så det rann igenom byxor både fram o bak
    men nu r det myclet lugnare hehe

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)