• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Bra... Till frukost äter jag 1 chipspåse 1 liter cocacola 2 kexchoklad och ibland lite lösgodis

• Sus69

Nova: Förstår din känsla, jag tror inte riktigt min hjärna har registrerat hur stor jag är..
    Såg senaste "ni är vad ni äter" Och så som den tjejen såg ut, så stor är jag, tror jag. Det är ju inte så att jag blundar när jag går förbi en spegel utan det måste bero på nåt annat att jag inte vet hur stor jag är. Konstigt men sant..

TL: Den sanna kamratandan idig alltså, som går hem i stället för att åka bil..

Theresa1: Jag byter ut det målet som känns bäst just för dagen, så alla sätt är väl bra utom dom dåliga..

Blondinen: Ännu en sak som du sagt bra!

• Theresa1

Fan va jag är barnslig... Jag dricker en eller två koppar kaffe och äter 2 (oftast) fullkornsmackor med typ alfaalfa groddare eller något annat magert pålägg

• morriis

IB: Tack. Lovat sambon lussebullar, men inte hittat recept.

• ThereseLaurin

Theresa: tyckerr att de låter bra=)

marsmamma: jo jag ställer alltid upp för både vänner och fiender=)

• idiotblondinen

T1: Låter gott!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)