• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Malin: Jag har aldrig heller gjort nån ansiktsbehandling, men ska bli kul att prova..

• Theresa1

Marsmamma: ohhhhh fräshing, nyklippt o stylad!!! Vilken bra belöning, ta ansiktsbeh. nästa då, eller en massage eller ngt... Varför inte ett gym kort när du passerat en viss gräns. Jag älskar gymträning, man blit fit på kort tid då. Hard as a rock
    Bröllop!!!!! ÅHHHH, Marcus o jag skulle gifta oss i höst, men vi ska ha ett barn först sa vi så vi skjuter lite på det...
    Lyckos dig som nästan är klar... Jag kollade upp klappstatusen igår:
    *10 st till Max
    *1 till Markus pappa
    *1 till min pappa

De andra måste jag nog fixa snart... Men när jag räknade Max klappar blev jag lite svettig, vad ska han med allt det där till? Han är ju ändå mest intresserad av papprena o snörena... Näe, men mycket är faktiskt kläder och det behöver han.

• Nova 68

godmorgon tjejer nu är jag redo "tror jag" att fortsätta där jag slutade väntar lite med mina cm och kg kanske på fredag kram på er
    i dag ska det ätas nyttigt och det första jag ska göra nu är att slaänga godis påsen som ligger i min väska

• Sus69

Nova: Bra gjort Fast jag vet att det är tungt att ta steget att slänga den!
    Nu ska här peppas!

• idiotblondinen

Marsmamma: Härligt med belöning! Kanske ta ansiktsbehandlingen vid, tja... 93 kg? Det dröjer inte innan du är där!

Theresa1: Jag får väl erkänna då att jag inte känner mig hemma med att skriva med hjälp av annat än ett tangentbord. Får skrivkramp Men jag för träningsdagbok online iallafall och min motivation känns som inristad i sten. Men jag älskar idén med motivationsboken, o tycker absolut att alla här ska använda sig av den. (Så slå mig inte)

• Nova 68

Så nu har jag varit duktig DEN ÄR SLÄNGD jag klarade det.
    har hela frysen full med julgodis men det kan jag absolut klara mig i från har gjort ischocklad och det tycker jag är äckligt bra va!!!!

tack marsmamma mycket peppning behövs det jag ska klara detta.

• Malin1976

Nova: Det blir bra det! Släng den dumma påsen för den har bara lockelse!!

• Sus69

BRA Nova!!!! Stora applåder...
    Vi ska nog koka knäck på em här hemma, ungarna älskar det! Men jag ska inte äta, lovar!

• Malin1976

Jag har nallat på julgodiset idag jag på morgonen... Inte bra! Får simma tre extra länger sen idag!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)