Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Theresa1: Det var så lite så! Anytime!

Här ska det bli fullkornspasta o bacon lite senare... Tar det efter sonen gått o lagt sig så har jag några timmar "me-time" där.

• idiotblondinen

Thussen: Självklart! Välkommen!

• idiotblondinen

Nova 68: Det lät gott!

Thussen: That's the spirit!

Funderar nästan på om jag skulle ta en kvällspromenad också...

• idiotblondinen

Imorgon ska jag sparka ut er på promenad allihop!

Idag har jag bara ätit Nutrilett och en middag på kvällen. Varit ute på två, korta, promenader också, men vädret har varit så trist... Reeegnat ju! Så jag har hoppat runt som en tosing här hemma och sett till att röra mig mer än jag gjorde förr. Stått o dansat och hoppat o haft mig... Haha! Kan ju inte ha sett klokt ut! Men jag är så glad, för jag kan ha på mig ett par byxor som jag oftast bara har när jag går utanför dörren, för de har suttit så tight att det har varit svårt att röra sig ordentligt innan... Men det gör dom inte längre!

• idiotblondinen

Gomorron tjejer!

ThereseLaurin: Vad skönt att cykla! Det vill jag med göra. Skulle vilja ha en såndär barnstol till cykeln... Har ingen användning av cykeln utan en sån stol så jag har lånat ut den. Nån som vet pris på barnstol till cykeln? Jag är ju ganska pank, men det skulle vara väldigt bra med en sån.

• idiotblondinen

ThereseLaurin: Jaha, på så vis! Jag har fått ett erbjudande om att få en motionscykel... Vet inte om jag ska ta emot den, har inte plats för den egentligen. Men jag gillar att cykla utomhus så jag vill ha en sån stol i vilket fall. Hej så länge, ha det så bra!

• idiotblondinen

Theresa1: Hej! Köp knäckebröd nästa gång. Som du själv säger så är vitt fullkornsbröd lurendrej. Hur mycket är det du ska gå ner förresten? Barnvagnsgrupp på VV låter ju jättebra!

• idiotblondinen

Weehoo, jag har fixat barnvakt i en timme imorgon då jag ska få gå o simma. Ska bli så skönt att få ta ut sig i hela kroppen!

• idiotblondinen

Theresa1: Aha, har du också magproblem? Där sitter det mesta fettet på mig! Hänger över byxorna så jag knappt vågar mig ut för jag tycker jag ser gravid ut. Den ska bort! Gjorde t.o.m en hög sit-ups igår, ska göra det idag med. Du också, tycker jag! Ett bra tips när det gäller yoghurt är att ha naturell och sen lägga ner fruktbitar där i! Äpple eller banan tex, smakar kanon! Obs, INGET socker på! Det blir lite syrligare, men man skippar en massa onödigt socker som finns i yoghurt.

Nu ska jag och min lille son ut och promenera, underbart väder idag!

• idiotblondinen

Theresa1: Okej, gör några sit-ups nu då! En bra början!

Nova 68: Braaa! Jättebra!

Själv har jag precis varit ute o gått en bra runda, gick jättefort så jag blev snäppet på andfådd! Varje gång jag kände att nej nu vill jag gå hem så gick jag en bit till. Bra att göra så. Känner mig sååå nöjd o duktig!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)