• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

hehe jo det är sant harväldigt ont i armarna iaf halsen med för jag håller på o bli förkylöd på kuppen

• alarik82

VL jag tycker ni är sååå duktiga som klarar av dedär, själv skulle ja bli galen å få panik om mitt barn skulle skriva hela tiden... har inte nerver till sånt

• Våra Liv

emmamaria tack, man orkar mer än vad man tror, trodde aldrig själv jag skulle klara av en sån här sak innan jag vart indragen i det

• Sus69

Hej!
    Ni är lika flitiga som vnligt med skrivandet! Blir ju bara så jobbigt att läsa igen..

Här har det promenerats idag ca 5km..

Theresa: Du är absolut ingen drygfia!

TL: Jag är klar med julklapparna.. Pyntandet blir inte så mycket med.. När jag separerade för ca 4 år sen , så lämnade jag nästan allt till exet! Så jag har faktiskt inte så mycket pynt! Tänkte nog passa på här när dom rear ut det, men hitills så har jag tydligen skjutit på det.. men en gran( som står färdig klädd i källare, JA det är sant!!!!) och stakar i fönstrena har vi iaf! Ärligt, så är jag inte så förtjust i julen, tycker mest det är stressigt och en massa måsten! Fast jag försöker bjuda till lite för barnens skull..

VL: Usch så jobbigt för dig/er! Skickar lite styrkekramar!

• Våra Liv

tack marsmamma

nu har man ätit lite iaf..
    funderar på om man ska gå en extra lång bit idag bara för att när jag väl kommer ut... känner verkligen för o göra det så jag verkligen blir av med alla jobbiga tankar o dåliga energier

• Sus69

Gör det VL, gå så du blir riktigt varm! Så känns det nog lite bättre sen..

• idiotblondinen

VL: Försök att komma ut på en lång promenad. Jag har haft sån ångest i 2 dagar nu att jag inte ens kunnat tänka klart. Nu kom jag alldeles nyss hem från en 80-minuterspromenad och det känns som att jag rensat hjärnan ordentligt och kan se klarare. Så jag rekomenderar dig att gå ut, om du får chansen.

• Våra Liv

ska ut s är det bara ska väcka sambon om 50 minuter ska bli as skönt o få gå o fan vad du é duktig då idiotböondinenb!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)