• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

IB: Inte idag Men du sa att du haft det i 2 dagar... Det var det som jag tyckte var trist, jag vill ju att du ska vara glad juh

• idiotblondinen

T1: Aha, bra att du inte har det Ja, men nu är jag gladare iallafall..

• Våra Liv

men jag vill gå ut o gå NUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
    men måste vänta minst 20 minuter till.. *muttrar* har värsta spritten i bena vill ut nu nununununununu *nananananana*
    vill rensa huvudet gå så långt jag bara kan åååh vill ut nu

• idiotblondinen

VL: Fördriv tiden här med oss så länge då!

• alarik82

snart ska jag på boxning å ge gärnet. å gubben han ligger å sover som vanligt så jag får ta hand om knodden... han har ju jobbat hela dan *morr* säger han alltså

• Sus69

Utan att blinka så satte jag i mig knäck och kola.. Fan man är ju sjuk i huvudet! Säkert tio st blev det.. Nu känner jag mig spy färdig!!!!!!

Jag som vart så duktig tidigare idag!
  • ThereseLaurin

halloj brudar =) ... jag önskar jag var som er inte pyntade och donade så mycket..men jag älskar julen och känner att jag inte skulle få en riktig jul om inte hela huset är kliniskt rent och massa julsaker på mellanvåningen fast stakar i de allra flesta fönstrena i huset..jag är väl lite crazy

• idiotblondinen

TL: Ja men det är såklart roligare om man bor i hus... Om jag skulle pynta i denna skitlägenheten så skulle det bara se komiskt ut. Tyvärr, för jag älskar också julen och allt pynt faktiskt.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)