• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

Va bra marsmamma att du blev spyfärdig tänk på det nästa gång du tänker knäck kola mm = spyfärdig
    jag gör det med ischoklad

• idiotblondinen

Nova: Samma sak här... Det är det där j*a kokosfettet som är äckligt. Blöäää!

• Malin1976

Halloj Tjejer!
    Här har det hänt mycket som vanligt!!

Blondinen: Så duktig du är, tillbaka i form igen! 80minuter!!

Theresa: Jag tycker du ska vara jättestolt över dig själv!!

VåraLiv: Stackars dig vad jobbigt! Får hoppas det ordnar sig nu och det var ju jättebra att ni fick två burkar gratis!!

TL: Vi får väll visa varandra våra magar när vi träffas för det skulle ju inte kännas det minsta konstigt... Eller jo! Det skulle det!!

Idag har jag simmat igen. 1½km men idag hängde jag på efter min kompis och hon håller ett högre tempo än mig så jag pustade lite mer. Har klarat mig bra på maten, bar istället för lunch å frukt i bastun till mellanmål.
    Pastasås till middag, sån där med creme bonjour cuisine 13%. Blandad med lövbiff och fullkornspasta. Någon som vet hur "nyttig" den creme bonjouren är? Den känns ju inte sååå jäkla fet iallafall...

• Våra Liv

hej hopp nu har jag varit ute o gått!
    det blidde bara 50 minuter gick bara korta spåret... är såååå mörkrädd o var livrädd där jag gick i mörka skogen det är så svagt upplyst med o det är bara korta spåret som är upplyst, o jag har kört styrkevningar med..

• Sus69

IB: Om jag det visste, alltså varför jag bara stoppar i mig..
    Men jag ska notera i boken, precis som Nova skrev knäck&kola= spyfärdig!!!

• Malin1976

Jättebra VåraLiv!! Min sambo har gömt mina fina hantlar (petflaskor) Så jag kan ej träna mer idag... Eller ... Kan ju göra typ armhävningar kanske... På knä då som vanligt..

• Theresa1

Malin: 3 msk 2 points typ... Just den fanns inte med men liknande, därför är det svårt att säga exakt

• idiotblondinen

Malin: Japp... Men vetifan om jag orkar köra hela programmet idag faktiskt. Blir nog bara dagens...

VL: Bra att du var ute o gick!

Marsmamma: Bra att du noterar.

• ThereseLaurin

Malin: haha ja det skulle vara nåt det

jaha då har man badat busungarna och störstädt toaletten samtidigt =) men alexandra har tagit bort den där grejen mn hänger på toa stoeln vi har ingen aning vart hon har hätt den..vi som har refill till dne och allt =(

Ja ja sånt man får räkna med med barn=)

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)