• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Rs virus hade min äldsta dotter när hon var 4månader.. Vi var inlagda på lasarettet i omgångar! Inget att leka med det där!

• Malin1976

Nu har jag donat på hela fm så jag ska ta en välförtjänt dusch, sen ska vi hämta Vilmer hos farfar. så tyst det blir när han ej är hemma!!

• Malin1976
    Måste väl raka benen först... Allt för denna simning, annars är det bra med vinter när man kan gömma sina ben...
  • idiotblondinen

Nu har jag ätit mig mätt på knäckebröd och keso. Frågan är vad jag ska hitta på nu. Jag hade gärna hjälpt dig med städningen, Marsmamma. Men det blir nog lite svårt som det ser ut nu, tyvärr..

• idiotblondinen

Marsmamma: Men tänk på städningen som motion som du gör istället för att gå ut, eftersom det är så kallt! Du slår två smugor i en fjäll!

• Sus69

Du är kanon du IB! Du fortsätter peppa oss andra fast du är lite urgängorna själv! Du är bäst!
    Ja och nu behöver jag verkligen röra på mig efter ha länsat knäcklådan..

• idiotblondinen

Marsmamma: Har du nu varit där och nallat igen? Då beordrar jag dig faktiskt att börja plocka undan och plocka fram dammsugaren! Omedelbart!

• idiotblondinen

Du kommer må underbart när det är över!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)