• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Jag har varit ute o lekt med min son, och så har vi gått till affären o köpt keso för att göra mina knäckebröd lite mer spännande.

• Våra Liv

nån här som häört något om RH viruset? min morbrors tjej ringde nyss o varnade mig o inte gå ut i affärer förens 2 veckor efter nyår då det kommit hit hennes väninnas bebi ligger för döden o har dtta virus odom vet itne om hon kommer överleva barn under 2 år rekomenderas avläkarna o inte följa med ut till affärer fröens 2 veckor efter nyår..
    JÄVLA bvc som inte varnar för sånt här..

• Theresa1

VL jag har fått lära mig att efter 6 mån är det ingen större fara... men men vet ju inte... tycker att det är olika bud jämt

• Våra Liv

T! det är ju RS viruset dett aär RH det är värre

• idiotblondinen

Ojdå? Fan jag ska ju till stan o julhandla i värsta ruschen i veckan som kommer...

• Våra Liv

RS var det visst det ringdehenne efter ha blivit as nojjig hår hemma o hon sa oj jag menade RS viruset förvirrade människa nu ka man andas ut ige

• Våra Liv

usch vart ju as svettig här haha jäkla släktingar som ringer o skrämmer skiten ur en

• Sus69

Theresa: Näää proemenerar inte, har inte vart utanför dörren.. Verkar jättekallt ute så det lockar inte alls..
    Inte F*N kommer jag nån vart med städningen heller! Har ingen inspiration för nåt!!!!.. Skulle behöva ha hit nån som gjorde en riktig grovstädning!!! Ähhh kul för er att lyssna på mitt gnäll..sorry!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)