vikt...peppningstråd =)
är de mycke skillnad på såndär fullkornspasta???
är de mycke skillnad på såndär fullkornspasta???
TL hon menar nog att du ska sätta länkarna i dendär rutan som du skrev allra först, den 12 nov...
theresa1 guuud va duktig du är
f*n ja måste komma iväg å köpa ettriktigt måttband ja oxå....tror ja kommer å stå still nu på fredag när vi väger oss.... jag som hade tänkt hinna till under 60 före jul *morr*
hur gör ni när ni andlar mat
skriver ni matlsta för en hel vecka å handlar allt på en gång liksom eller tar ni dagen som de kommer
hehe är de magvisning här...
själv har ja tyvärr ingen bild på min mage å jag har bara vanlig kamera så de tar sån tid innan ja får den bilden, måst eju knäppa upp hela rullen först *morr*
VL din mage ser typ ut som min oxå, fast jag har mindre med bristningar
nu äntligen *peppar peppar* sover alarik, men ja sa ju åt mig själv att ja ska städa köket idag.. å inte 17 är då datorn i köket... jag ska försöka slita mig härifrån...snart
de ja förstog inte skulle ju han sova inte, 15 min, sen vakna han ju... nu ligger han i sin säng med speldosan på, men inte vill han sova inte.... så de blir väl å gå ut i vagnen d¨. de är nå nytt dehär som han har börjat med å inte sova på dagarna *morr*
VL tycker verkligen synd om dig... hoppas de löser sig, men äta måste du verkligen göra. iallafall nånting.
TL jag har 1 ljusstake i köket å en i vardagsrummet, de är de enda, jag är lite som IB diggar inte dedär med å pynta, vi ska ju inte vara hemma vi heller så.
VL jag tycker ni är sååå duktiga som klarar av dedär, själv skulle ja bli galen å få panik om mitt barn skulle skriva hela tiden... har inte nerver till sånt
snart ska jag på boxning å ge gärnet. å gubben han ligger å sover som vanligt så jag får ta hand om knodden... han har ju jobbat hela dan *morr* säger han alltså