Inlägg från: alarik82 |Visa alla inlägg
  • alarik82

vikt...peppningstråd =)

jaha då var veckans motion gjord då, får man sitta hemma å uggla resten av veckan

• alarik82

gomorron...
    vad ska ni pyssla med i dag då brudar????
    ska försöka ta mig ut på prommis idag, men ja antar att ja vet hur de sluat.
    helt chockad imorse när ja vaknade kl 7 då hade lillgrabben sovit från kl 2....

i helgen ska jag försöka komma iväg å simma om gubben behagar vara hemma

• alarik82

IB har du ätit frukost nu då... din toka

marsmamma oj va du är duktig *såååå avis på dig*

själv kommer ja att stå still på vågen imorron...ghaaaa trodde ju jag skulle hinna under 60 före julen.

har fruktansvärt ont imagen idag efter dom plågsamma situpsen från boxningen igår

• alarik82

nämen fy på dig, ta dig en macka nu med lite krydda på , de är ju lite iallafall... jag har nyss ätit lunch ja. chili con carne, 2 dagar i rad de sätter inågn pruttmskinen de

• alarik82

fundera å åka till "byn" å fika lite å samtidigt ta en prommis där, mycke roligare å gå där än hos mig för här kan man alla vägar å allt är så trist å titta på här

• alarik82

va skönt att du mår bättre IB:... inte skoj å vara deprmead, sen är inte dehär vädret de bästa heller, man blir ju precis inte så pigg direkt...

har varit ute å gått 80 min idag, i stormen å regnet, men de var skönt sen är ja kom in

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)