• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

Jag har jobat på samma ställe i fler år, med autistiska barn, men de har vikariestopp så jag känner mig kastad ut i verkligheten litegrann... Jag gick inte klart gymnasiet utan har läst upp alla betygen på komvux, jag har typ en termin kvar. Har fått jättebra betyg faktiskt men det hjälper ju inte alls, ma måste typ vara professor för att få ett jäkla skitjobb... Fördelningen är så sned tycker jag... Marcus tar ju ett jobb som vem som helst kan få för att han inte får jobb som det han är utbildad till.

• Våra Liv

T1 du kan inte säga att du är INGEN, du är en extremt viktig person på planeten det var DU som förde ett liv till världen, för ditt barn är du ALLT och den viktgisate personen i hela världen!

• Våra Liv

IB jobbigt för dig gumman! men röker du :-O fy dig! sluta med det så kan jag lova att när värsta abstinennes är bortwa mår du mycket bättre //rökfri sen ett år

• idiotblondinen

Jag sköter också mig.

Marsmamma: Vad gör jag? Jag går runt och kvider ska jag säga... Jag håller på att börja gråta hela tiden! Jag är irriterad, sur och uppgiven och jag vet inte ens varför!

Theresa1: Jag vet precis hur du känner också... På arbetsförmedlingen idag så tittade tanten på mig o sa "Har du inte gjort nåt sen 2001?" med en blick som... Ja jag vet inte hur jag ska förklara. Innan jag gick så fick jag fram ett "jag är inte dum i huvudet, det fanns omständigheter under dessa åren" iallafall. Då såg hon plötsligt lite snällare ut, verkade som hon fattade iallafall. Men fan, inte ska jag behöva dra upp mitt livs historia för att få respekt som en vanlig människa iallafall? Nåväl.. Det där med brevbärare, det är ju tex ett jobb som jag skulle kunna klara av. Men tro tusan att de som är utbildade men inte får jobb inom sitt område får bli brevbärare sålänge, o även om hela skiten är vriden som du säger, så är det ju ändå "rättvisare" så. Jävla skitsamhälle alltså, folk i allmänhet verkar ha helt fel mål i livet.

• idiotblondinen

VL: Jag röker bara en cigg varje kväll innan jag går o lägger mig. Men nu märker jag fan att den ciggjäveln betytt mycket... Nu har jag inte rökt på tre dagar men vi får se hur det blir imorgon, om jag köper nya eller inte. Nutrilett är iallafall det första jag ska köpa när pengarna kommer!

• Våra Liv

IB du får tänka att 3:e dagen är alltid värst!

• idiotblondinen

VL: Jag är 89,2% säker på att jag kommer att köpa cigg imorgon iallafall.

• Theresa1

IB: Marcus är till och med vikarie... Det är ju riktigt skrattretande... 4 år på högskolan och inte ens ett fast "skitjobb". Alltså Brevb. är inte ett skitjobb det var ju inte så jag menade... men alltså det är ju ett skitjobb om man har studieskulder och värsta utbildningen.

Ni får inte tro att jag själv tycker att jag är askass... det tycker jag inte egentligen men när man sitter och ska fylla i vad man kan så känns "verklighetschocken" rätt jobbig.

Körkort: nej
    Högskolestud: nej
    Gynasiestud: nej...
    Högstadie: Ja piss betyg
    Psykisksjukdom: Ja behandlad för ätstörning 2 ggr Depression 2 ggr Medicinerad 2 ggr
    Något annat:... öhhhh...

Vill ni anställa mig?

• Theresa1

Fast alltså jag är gryyyyym på at6 jobba med människor... men det fattar ju inte de som ska anställa mig efter att ha läst att jag är precis puckad som inte gått iskolan

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)