• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Det stora felet är nog att jag knappt minns hur det är att vara smal! Hur ska man få in i skalle att man är värd att vara smal?!?!
    IB: Ska verkligen kämpa för att inte köpa hem sånt skräp!!! Lovar.. Men sen om jag lyckas är ju en annan femma!

• Sus69

Ska iaf sätta mig på cykeln i kväll, lite som straff!!! Så helt har jag inte gett upp! Detta tack vare er andra!
    Nova: Precis den känslan du säger, att man är sjuk i huvudet, är HELT sann! Precis så tänker man..

• alarik82

de var sista boxercise idag före julen, nästa gån blir inte förrens nästa onsdag

• idiotblondinen

Marsmamma: Jag vet, man känner sig dum i huvudet. Usch jag ska erkänna en sak... Jag går runt i värsta ångestdeppmolnet nu o det verkar inte vilja släppa. Gång på gång på gång så kommer tanken på mat o gottis upp... Jag förstår att det är så jag tagit itu med mina problem innan. Jag har tröstätit. (Inte nu alltså) Jag röker vanligtvis nån cigg om dagen, o nu har jag varken haft råd med den mat jag vill ha, eller cigaretter. Antagligen därför det känns jobbigare nu, för jag måste gå igenom ångesten utan att dämpa. Fy fan vad svårt det är. Men hade jag haft mat hemma så hade jag ätit den, det vet jag. Så på nåt sätt så verkar detta ta mig ur en stor jobbig grotta där jag suttit fängslad! Haha.. Fy fan vad svamlig jag är.

• Theresa1

Luften har helt gått ur mig... Därför så har jag inte varit så aktiv... Det finns nog inget som är så knäckande för självförtroendet som att söka jobb

• Sus69

IB: Men det är lite så jag känner oxå.. Men jag dämpar min ångest genom att äta.. Varför jag har ångest vet jag inte!!! Men vad gör du då nu när ångesten kommer?!?!

• Sus69

Theresa: Luften har nog gått ur nästan all här.. men jag vet hur svårt det är med jobb, min sambo är arbetslös, har säkert sökt ett tjogotal jobb, utan att ens få komma på intervju, dissar dom honom..

• Theresa1

Fast jag sköter mig vill jag bara poängtera...

Jag hatar jobbsök... Min sambo har en magister i ekonomi och jobbar som brevbärare... Detr är så det ser ut och det känns förjävligt. Jag får värsta självförtroende krisen här eftersom jag inte har ngn utbildning utan bara erfarenhet... Jag är INGEN! Och det känns förjävligt och helst av allt skulle jag bara vilja sätta mig och tröstäta men det tänker jag verkligen inte göra för då kommer jag bara må sämre.

Jag vill åtminstone vara en snygg losernolla!

• Sus69

Hallå Theresa: Nån Looser är du ABSOLUT inte.. Min syster har 3.5 års utbildning på högskolan. Men fick hon nåt jobb för det?!?! NOT!!!! Verkar bara som att man ska ha tur att få jobb...

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)