• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Marsmamma: Ja, jag var jättetveksam.. Men nu när jag vet att hon är bra o snäll och han är trygg där så är jag inte så tveksam! 3 timmar om dagen med annan stimulans är bara bra för honom! Han börjar ju bli så stor nu att det inte är roligt att bara sitta instängd i en lägenhet med en sur mamma...

• Sus69

Nu ska jag tillrättavisa dig IB! Ha inte så låga tankar om dig själv, du är ju den bästa mamman som Filip kan ha!

• ThereseLaurin

ne tjejer nu ska jag verkligen göra nytta =)

Ib: lyssna på marsmamma nu = kram

• idiotblondinen

Marsmamma: Ja! Jag vet, men när jag är sur så är jag inget bra. Nu har jag sovit lite iallafall.

• alarik82

nu när lillkillen sover ska ja ju egentligen göra en massa, med tanket på att ja sticker till sverige imorron, men får ja arselet ur vagnen då ICKE!!!

• ThereseLaurin

emmamaria:lugn du hinner =)

har en fråga om man skickar rekat brev..hur ser man att det är rekat???

• Sus69

Jag har tappat motivationen totalt.. Har vräkt i mig tortillachips på em.. Försökte analysera varför, kom fram till att jag har kännt mig ensam och otillräcklig idag! Så har jag denna städning som hänger över mig.. orkar inte ta tag i den! Nåt positivt är iaf att jag både gjort pilates och vart på lång promenad idag! Men vad ska jag göra åt mitt matmissbruk?!?!

• idiotblondinen

Marsmamma: Kort och gott, du måste sluta ha sådan mat hemma. Du måste sluta köpa hem det. Du MÅSTE.

• idiotblondinen

Jag har dock en känsla av att just för att jag skriver så så kommer du bara handla det ännu mer, nästa gång du är i affären. Detta är ett val du står inför... Du kan välja och trotsa och göra det som är dåligt för dig, eller så kan du göra det som är lite svårare, för att du är värd slutresultatet.

• Nova 68

vet inte vad jag ska säga om hur man lär sig leva på ett bra sätt när man matmisbrukar det sitter ju så mycket mer i maten än bara att bli mätt jag vet ju själv eller hur marsmamma: det känns som man är sjuk i huvudet som inte kan äta som alla andra. förstår dig så enormt mycket kram på dig

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)