vikt...peppningstråd =)
Glömde säga, han är 13½ månad.
Glömde säga, han är 13½ månad.
Månader kanske man ska säga... Annars låter det som att han är 13 år och en halv månad gammal
Malin1976: Jag vet att alla dagis är olika o jag tror faktiskt att de 2 vi har här är jättebra. Det hela måste även avgöras av var min praktik kommer att vara. Det är inte ens säkert att jag får nån praktik alls. Här finns varken jobb eller praktik, känns det som. Jag tror det dröjer länge innan jag skulle få nåt jobb alls. Det är så många utbildade som är arbetslösa, o jag är ju inte ens utbildad. O kvinnan här under "jobbar" ju faktiskt hela dagarna med att passa sitt barnbarn, o jag tror faktiskt att det är därför hon gärna skulle vilja ta min son med. För hennes barnbarns skull, så att han också skulle ha en jämnårig att leka med. Sen vet jag att dom är ute mycket med, här är gott om lekplatser och grönområden. Ett mycket lugnt område, så det skulle jag också känna mig trygg med. Så det är väldigt mycket jag har att ta ställning till. Ska diskutera med min mamma med vad hon tror är bäst. Om jag nu får praktisera på det såkallade "vuxendagiset" (vilket jag inte hoppas) här, så ligger ett av dagisena väldigt nära där. Men där stannar jag isf inte så länge o har ingen chans till jobb, för det får man inte där. O då blir det kanske en ny flytt... O sen en ny. Osv. Det är skitjobbigt att inte ha en plan som man vet fungerar, helt enkelt.
Våra Liv: Ja, jag antar att jag gör klokt i att vara förberedd på en eventuell helomvändning vid 2-årsåldern.
TL: Usch... Jag är verkligen internetberoende. Jag tror jag sitter här minst 10 timmar om dygnet. Det är för sorgligt egentligen... Men samtidigt lär jag mig saker här. Tror faktiskt att det är dags för dagens promenad strax.
TL: Jag kan få skuldkänslor för att jag sitter här för mycket för Filips skull. Men han leker så bra själv runt benen på mig här.. Haha nej men sen brukar jag slita mig och intensivleka med honom en stund. O nu strax ska vi ut på promenad, och leta upp nån rolig lekplats.
Aaaaaaaaaaaahaha, satte just på mig en gammal polo jag brukade ha... Den räcker inte ens ner till naveln!
Men förut fick jag inte ens in armarna i den så jag är rätt nöjd ändå. Är på rätt väg
Nu sparkar jag ut mig på promenad. O så sparkar jag lite på er med... Ut med er o rör på fläsket!
Va!? Ingen som skrivit sedan jag stack. O nu har jag hunnit med en 70-minuterspromenad. Jag blir verkligen förvånad om inte vågen visar skillnad imorgon...
Jag har fastnat i en annan tråd... Hahaha. Aj min röv. Hårda trästol
Åh vad jag är glad att jag slipper både karl och hund