Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

VL: När man gör så så går man in i "mat-koma" som Oprah uttryckte det. Jag kände verkligen igen det... Jag brukade äta även om jag inte ens var varken hungrig eller sugen. Det kändes som att allt blod gick till magen o jag somnade, typ. Jag tror att du måste bryta mönstret. Jag kan säga dig att de två första veckorna av min "sockeravgiftning" så mådde jag skit. Eller... Det kändes som vilken drogavgiftning som helst. Men står man bara ut så har man så mycket vunnit. Finns det ingen möjlighet att du bara gör dig av med allt onyttigt du har hemma och börjar om? O slutar köpa hem? Iallafall så får du en styrkekram av mig *kram*.

• idiotblondinen

TL: Kan du inte maila o säga att du gjorde ett misstag?

• idiotblondinen

TL: Det låter bra

• idiotblondinen

Malin: Nej, åt precis middag. *Mätt* Ska köra programmet efter kaffet.

• idiotblondinen

Programmet utfört.

• idiotblondinen

Zmoothie: Ciabatta är vitt bröd va? Undvik i fortsättningen!

Förresten måste jag skryta om att jag faktiskt gick 11 km idag. (Har räknat ut på karta)

• idiotblondinen

VL: Ojojoj... Du verkar ha mycket som går emot dig men klarar du det ändå så ska du ha all heder! *Håller tummarna*

Zmoothie: Ja, så är det ju faktiskt, allt är tillåtet men inte alltid. O så ska det vara också.

• idiotblondinen

Ojojoj vad morgonpigga ni är då.

Theresa: Vilka fina bilder du lagt upp i galleriet!

Gäääsp... Nej nu ska jag dricka mitt kaffe o se på vad ni skriver här. Så SKRIV nu en massa

• idiotblondinen

Måste förresten fråga er tjejer. Hur ni hade gjort... Det är ju så att jag måste söka upp praktik till januari för att kunna få pengar från soc. Min handläggare och jag har kommit fram till att det är bäst för både mig och Filip om vi börjar med 3 timmar om dagen. Så vi har ju ställt oss i kö till dagmamma... Men inte hört nåt. Jag har inte hittat nån praktik än (kan väl säga att det värker i hela mig och inombords vill jag verkligen, verkligen, verkligen, verkligen, verkligen inte lämna bort min son. Jag tycker att det är för tidigt, det har bara varit han och jag, dygnet runt i över ett år). Nåväl.. Vi har inte fått nåt besked huruvida han fått dagis eller dagmammeplats heller o igår hände nåt konstigt. Hehe.. När jag kom hem från promenaden så träffade jag grannen i trappen och hon började gulla en massa med Filip och var allmänt jättetrevlig.. Sen började hon fråga hur allt går o så.. o sen om jag ska börja jobba sen nån gång o så. Så sa jag ja jag ska hitta praktik till januari.. O så frågade hon vad jag skulle göra med Filip då? Så sa jag att vi står i kö till dagmamma, men då sa hon "Jaså, annars är jag ju hemma här varje dag så jag kan ju ta honom. Jag passar ju mitt barnbarn om dagarna när min dotter pluggar. Det gör jag såå gärna o vi är ute mycket o så, o så skulle han ju ha någon att leka med också. Så det gör jag så gärna så." Jag fick fram ett "Jaså jaa.. ja jag kan väl på tänka på det?" "Gör du det" sa hon. Men wuäääääääääääää, hur ska man göra? Det kan ju bli hur bra som helst, men det kan bli katastrof också känner jag! Jag vet inte! Detta är grannen som bor precis under mig, på bottenplan... Åh alltså jag vet verligen inte hur jag ska göra. Dessutom är jag så jävla blyg att jag oftast försöker undvika att prata med folk... O en konstig känsla till kommer faktiskt. Jag blir avundsjuk om hon får ha min son i tre timmar om dagen! Det känns ju jättekonstigt... Jag vet att jag är knäpp, men jag vet verkligen inte hur jag ska göra? Fan vad svårt. O tänk om jag bestämmer mig för att tacka nej... Vad pinsamt. Haha! Tack för att jag fick skriva av mig. P.S. Jag känner ju inte denna kvinna heller...

• idiotblondinen

Theresa1: Det är samma med mina modellsyskon

VL: Tur att min son är sjusovare. Som jag. Jag har det så jävla bra jag

emmamaria: Hoppas du får komma upp på cykeln. Men kan ni inte ut och gå? Eller hur var det nu.. *glömsk* Sorry!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)