Inlägg från: idiotblondinen |Visa alla inlägg
  • idiotblondinen

vikt...peppningstråd =)

Zmoothie: Det ska säkert gå att ordna... Men det var ändå störigt. Skrev ovanstående inlägg när jag precis hade kommit på det och fortfarande var skitirriterad.

• idiotblondinen

Våra Liv: Då har du ju varit riktigt duktig!

O det har Zmoothie också, glömde berömma innan så jag gör det nu!

emmamaria: Jag lägger ner frysta jordgubbar/hallon tillsammans med en banan och en liten skvätt naturellyoggi i en mixer o kör runt. Egentligen så behöver man inte ens yoggin om det är så.

• idiotblondinen

emmamaria: Jag tror i princip att man kan blanda vilka bär och frukter man vill. O det går säkerligen bra med en stavmixer.

• idiotblondinen

emmamaria: Ja, det lär du ju kunna slänga ihop något gott på!

Malin: Men oj vad duktig du är! Verkligen skitduktig!

• idiotblondinen

Haanna: Grattis!

Nej tjejer, eftersom det bara blev 20 minuters promenad idag så har jag bestämt mig för att köra HELA programmet ikväll. Så det är väl bara att köra igång... Peppa mig gärna under tiden för jag kommer nog att titta inom här mellan varven.

• idiotblondinen

emmamaria: Tack! Nu är jag färdig med hela veckoprogrammet! Ca 70 minuter tog det o nu känns det verkligen skönt! Hela kroppen har verkligen fått sig en ordentlig genomgång! Jag är helt skakig i musklerna... Haha, men stolt!

• idiotblondinen

Välkommen KristinVitamin!

Tack Zmoothie!

O stort GRATTIS Marsmamma! Riktigt duktigt jobbat!

Javisstja, mina mått ska jag ju ta nu med:

Lår: 58
    Knä: 39
    Överarm: 33
    Underarm: 26
    Rumpa: 113
    Midja: 93
    Mage: 101 (!)

Nu minns jag inte förra veckans mått (igen) men jag har för mig att de var samma förutom magen som minskat med 2 cm!

• idiotblondinen

Ang Naturdiet/Nutrilett så har jag smakat chokladsmaken hos båda och tycker att Naturdieten är lite fylligare men den innehåller också 70kcal mer per dryck så jag håller mig till Nutriletts chokladpulver. Blandar det i lite mindre vatten än man ska så det blir lite klumpigt o det tycker jag är gott. Sen så är Nutrilett billigare med tror jag.

Malin: Ja, jag tror att eftersom jag minskade i måtten så mycket de förra två veckorna men inte i vikten så tror jag att jag har tappat nåt kilo nu och att jag istället byggde muskler innan o därför inte gick ner. Hoppas att det är så iallafall...

Theresa: Det kändes otroligt bra i kroppen! Fick en rejäl genomgång

• idiotblondinen

Önskar också att du, Theresa1, ska krya på dig!

• idiotblondinen

Marsmamma: Jaså minsann? Jag har aldrig ens sett storpack Naturdiet, eller så har jag missat det! Men då är nog Naturdiet billigare då, har för mig att 25-pack Nutrilett kostar 229:-! Så då hade jag fel.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)