vikt...peppningstråd =)
em: Nej, ingen kontakt. Det har hänt att han ringt, det är allt...
TL: Bra att du sa nej!
em: Nej, ingen kontakt. Det har hänt att han ringt, det är allt...
TL: Bra att du sa nej!
Malin: ALDRIG! Jag är mycket lojal och trogen!
Theresa1: Skärp dig
Programmet utfört förresten. Hur har det gått för er andra? Har ni gjort programmet idag?
Men ni andra då..?
Nu har jag även kört 12*4 sit-ups.
Men ärligt tjejer.. Inte ska väl den här tråden dö ut och bli en plats för dåliga ursäkter?
Vafan, nu har jag vaknat två gånger av mardrömmar...
Zmoothie: Bra!
(O Theresa, jag bara skojade, det vet du va)
Nej natti igen...
VL: Jag har varit inne där o kollat ett par gånger. Men det enda receptet jag orkade ge mig på va guacamolen.
Jag är skitnyfiken på dessa alger o grejjer hon snackar om... Kolla även på www.annaskipper.se, programledarens hemsida. Där är ännu fler tips!
Theresa1:
Nej, jag tycker inte att det är "de dåliga ursäkternas" tråd. Men jag vill inte att det inte ska bli det heller! Men samtidigt så tycker jag att det är lite onödigt att äta några chips eller pepparkakor, men det är nog mycket också för att jag inte förstår hur man kan ha det hemma, då lär det ju slikna ner
Visst, alla gör vi ju på våra egna sätt... Men ibland tycker jag att det kommer in en och annan dålig ursäkt, och det är synd, mest om den som kommer med den.
Dessutom är jag rädd för att om folk "fuskar" så tar det längre tid för dom att uppnå sitt drömresultat och risken att allt går åt helvete för personen är större och det vill jag inte ska drabba någon. Dessutom så tycker jag att Pauline Nordin från Biggest Loser är typ en skitbra coach, ibland är det bättre med ett jävlaranamma än gullegull. Jag vill helt enkelt allas bästa.
Pusspuss.