• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • ThereseLaurin

Theresa: jag är likadan..jag kan läsa flera änglaföräldrarshemsidor..och ångarr mig alltid efteråt..just för att man grinar hela tiden sen så tänker manom det ska hända ens egna barbn osv... gone pooooofh

• idiotblondinen

TL: God Jul! Du har inte svikit oss! Ha det alldeles underbart nu!

Theresa1: Jag är likadan. Ännu värre är det när jag ser barnafödsel på TV, det kvittar hur tacky skildrat det är... Jag gråter o gråter o gråter varje gång jag ser det. O det är jobbigt att känna så mycket, hela tiden.. I know.

• Malin1976

Gog morgon tjejer...

Så ni har inget liv??? Det ar jag, ett fantastiskt ett.... Har tvättat kläder, lagat frukost, gjort upp eld i pannan så jag ska få varnvatten... Hängt kläder på tork, startat en till tvättmaskin, diskat å nu satt mig vid datorn. Har borstat tänderna men ej tagit av mig pyjamasen...
    Inte illa va????

Theresa: Min arbetskamrat har också så där supertjockt långt hår. Hon har rakat halva nedre delen av huvudet för håret ska kunna torka någon gång. Det syns ju inte när det hänger men när hon sätter upp det syns det. Men jag är mest imponerad att man kan ha så tjockt hår. När jag gör en svans så är det lika tjockt som en femtio-öring. Max!!

• Zmoothie

Hej tjejer! God jul på er.
    Jag sitter här och har inte ätit frukost än, det är storstädning på G. Eller var, den är väl i princip klar nu. Sen ska det pyntas och kläs gran, men jag måste ju få någon frukost i mig!

Ingen förändring alls i måtten idag, men det hade jag inte förväntat mig heller. Inte plus, så då är jag nöjd.

Hoppas ni får en riktigt skön julhelg nu! *kram*

• Theresa1

Jag säger bara oprah... jag grinar så jag inte ser ngt, hulkar o snorar och Max sittr och tittar konstigt medan jag snyftar "Det är ingen fara gubben, Mamma är inte ledsen, bara lite rörd *buhu buhu* Titta dem mamman fick också en bebis... *uhuäääää*"

Eller

"*gråt gråt* Mamma ska alltid skydda dig *snyft snyft* INGEN ska få vara dum mot min lilla Max... Mamma ska rädda dig gubben *grin grin*

Om nån jävel kommer mobba mitt barn ska jag spika upp den ungen. Föräldrarna ska också få fan. Sådetså. Det är så hemskt med den där stackars överviktiga killen som tog livet av sig för ett tag sen för att han var mobbad, jag kan bli GALEN på sånt, ska det vara så svårt att bara vara snäll???

• Theresa1

Malin: Jag vet inte huuuuur många snygga hårspännen o snoddar jag har som inte passar... Poff säker det så har hela uppsättningen rasat ihop. Jag var jätte optimistisk efter jag hade tappat massa hår när jag ammade... Men det var samma läge och jag vill VERKLIGEN inte klippa av mig håret även om jag trivs asbra i typ axellångt hår...

• Zmoothie

Läser om er blödighet.. Jag som tycker jag blivit blödigare på senare år (har ALDRIG tidigare blivit rörd av ett "jag älskar mina föräldrar"-Oprahavsnitt), och jag har inte ens några barn! Om det blir värre kommer jag ju inte kunna visa mig ute bland folk.

• Theresa1

På BB började jag stortjuta i korridoren när vi träffade barnmorskan... först blev jag lite rörd när jag tackade henne för förlossningen sen så fullständigt bröt jag ihop när hon sa att Max var fin *hehe*

• Malin1976

Theresa: På mitt hår ramlar hårspännet av eftersom det glider ner längs håret... Det är inte så roligt heller!!

Min vikt hade ökat 0.5kg idag. Precis som jag kännt. Alla mått var samma som föraa veckan utom armen som minskat en halv cm. Det är väl simningen som slipat till den.

Får ta nya tag till nästa vecka.... Försöka iallafall med all julmat.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)