• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

hej hopp en snabb rast hehe *svettas* jaja här får man lite träning även om ma inte planerat det hehe puh det är jobbigt o verkligen storstäda lyfta på soffor o grejjer *puh*

T! såg länken du skickade in.. läste bara TS inlägg fy fan hur kan man hur störda är man om man gör en sån sak lika vidrigt som dom som lämnar sina bebisar oi bilarna... hur PUCKADE får man bli vissa ska fan inte ha barn *muttrar*

här har ma städat så mycket så man inte hunnit få i sig nån mat kännde mig hungrig nu o kom på det *smartast*

• Theresa1

Jaha tjtjer... här var det dött...

Nu åker jag bort övet julen, kommer hem igen nästa vecka. Hoppas ni alla får en jätte fin o trevlig jul!

Lycka till med julmat o godis...

KRAMAR

• Våra Liv

T1 ha det bäst!

usch är fortfarande arg på dom som lämnade sitt barn hemma muppar...
    snart klar i tvättstugan mamma kom helt plötsligt på att hon inte hinner köpa sin del av julmaten så nu får samnob rycka ut o dra té affären isista minuten *suckar*
    mammor

• idiotblondinen

Ha en underbar jul Theresa!

• idiotblondinen

Hah! Jag har vägt mig idag! Har gått ner 1 kg o väger 80 enligt den våg jag brukar väga mig på!

• Våra Liv

IB fan vad gött!!!

nu är jag välförtjänt en lååång ila tills imorgon..
    har tvättat 10 maskiner tvätt, storsätdat, dammsugat, tvättat golv, baat massa jävla pepparkakor åt ytterst lite deg eftersom jag avrit för stressad *Asg*
    o nu står det en potatisgratäng inne i ugnen som tog fan sån tid o göra o så har jag fixat salladen *puh*
    tur att det bara ä jul en gång om året *asg*

• Malin1976

Blondinen: Så bra!! Nästa vecka är du under 80!!! Och även jag igen hoppas jag..

• idiotblondinen

VL: Jösses hur orkar du Men duktig har du verkligen varit!

Malin: Ja, jag tror på under 80 innan året är slut..

• Sus69

God jul Alla!! Har sååå mycket att göra..*pust och stånk*

kram Sussi

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)