• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Håller på göra oboy nu. Vi ska på utflykt och grilla... Korv och varma mackor. Så onyttigt men så gott!! Funderar på köpa kycklingkorv istället för vanlig grillkorv. Den borde vara mindre fet eller vad tror ni??

• idiotblondinen

T1: Haha, det där känner jag igen, så säger jag också till Filip "Det är ingen fara vännen, mamma är bara lite rörd och glad" *skrattgråt* "kooom så kramas vi älskling" Sen håller jag honom så hårt att han nästan bli blå i en liten stund.

• Theresa1

ib: Det är så hemskt när de kollar på en som om de fattar att det inte är ok... Max kan få ett osäkert leeende på läpparna o se orolig ut, det är jätte jobbigt. Fast man inte är ledesn på riktigt... Men det är ju bra att de får se att vuxna (inte för att jag ser mig som vuxen) också kan gråta, det fick inte jag lära mig och det var verkligen en chock när det gick upp för mig. Men det där leendet och blicket verkligen skär igenom mig...

• idiotblondinen

T1: Jag tror att det är en gåva att visa att man som vuxen också har känslor, utan att för den sakens skull vara svag.

• idiotblondinen

T1: Det är din son som fått gåvan (dig)

• Theresa1

Oooo ja... Du menar så... Ja hursom så är jag löjligt lycklig över honom även om jag tänkte lite olika saker kl 4 när han tyckte att det var dags att stiga upp...

• idiotblondinen

T1: Ja, jag menade så. Men du har såklart också fått en gåva *svamlar i nattmössan*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)