• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Hur har ni andra det med motivationen?!?.. Fick kämpa som sjutton med mig själv i morse, för att komma upp på cykeln för att sen avsluta med pilates.. Men kände mig väldigt nöjd efteråt! Sen har fortsatt att stoppa i mig en massa onödiga grejer så det blir till att, ännu en gång, ta nya tag med maten!!!

• Theresa1

Men tjejer vad är detta???

Jag stiger upp, gör min frukost och förväntar mig att det ska vara full rulle här...

TVÄRDÖTT!!!

Har ni dåligt samvete efter julen?
    Ingen motivation?
    Massa rester som måste ätas upp innan ni vill börja igen och ni inte vill säga det här?

Ingen tycker någon annan är sämre eller misslyckad. Hoppas jag iaf!

Hursom så spelar det väl ingen roll? Det är ju var o ens vikt och ju mer vi skjuter på det detsto längre tid tar det ju att kommi i form eller vad man ska säga.

Hoppas verkligen inte att ni håller er undan

• idiotblondinen

T1: Nja, jag håller mig inte undan... Men jag känner inte att jag har "rätt" att vara så "hård" som jag brukar här, för jag har ju också syndat lite Dessutom tror jag att folk är rädda för att få höra lite... Skamsna! Men det ska ni inte vara! Skamsna ska ni bara vara om ni FORTSÄTTER äta en massa skit o inte rör på er

Fan vad det snöar... Jag vill ha en pulka att dra Filip i! Tror fan inte att det går så bra att fösa fram vagnen i denna snön...

• Theresa1

Jag erkänner villigt att jag FROSSAT!!! Denna julen, skäms inte det minsta Men idag är jag tillbaka i mina gamla vanor. Annars hade jag fått skämmas!!!!

• ThereseLaurin

halloj brudar. jag får skylla på att jag var vaken till halv fem i morse med min minsta tjej..sen så hare jag själv fått en visdomstand sopm gör så jävla ont..kan knappt äta, visst jag sätter inte i mig massa skit, men vill inte ha ont på utlandfet=(

• Våra Liv

jag erkänner med, har ätit massa godis... o kakor... o mat...
    men nu är det nya tag efter nyårsafton! jag har köpt en skitsnygg bikini som jag ska kunna ha i sommar! och ett skitsnyggt linne osm jag ska kunna ha o det är inte snyggt om man är för tjock som jag! det ska sitta på en normalviktigt mage hehe.
    så jag har fått tillbaka min motivation nu! men tänker inte börja innan nyårsafton då jag vet att det vankas tårta o lite alkohol!

• ThereseLaurin

theresa. hon är förkyld och hade feber och en nedrans hosta=(

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)