• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

haana varför inte skapa egna traditioner o göra någe bra av det hela

jag är iaf glad! för mamma hade inte haft tid tt laga julgodis så jag åt endast en hel del mat igår, lite risalamalta o ngra pepparkakor så inget direkt mega onyttigt!

nu ska jag ta ett bad (har inte badat sen jag var gravid) med stora sonen för han fick massa roliga nya badleksaker går

• Haanna

VL - Känns svårt när man bor hemma tillfälligt, möjligtvis att det kommer efter att hon fyllt två år eller så.

• ThereseLaurin

halloj tjejer =)

Nu är äntligen julfirandet över =) men nu är det inför resan som jag har massa att fixa istället ..

Jag fick jätte bra presneneter=) symaskin,pokerbord, pokermarker.sängkläder. tv pläd som man kan knäpp sunt om sig =) knivar. tomte sudoko bok. en sån där man kan släcka lysen med på en dosa..

så vi är nöjda och glada =)
    min tjejer fick..bord och stolar. bokhylla.dockvagn två stycken en sitt och en ligg...docka som kan grina matas sova googla snarka osv..barbies. bilar. twister..ja en massa kläder och leksaker helt enkelt =) orkar inte skriva allt =)

Sen har jag bestämt mig att jag väger mig inte förrän jag kommer tillbaka från utlandet..annars kommer jag bara att tänka på vikten hela tiden och det vill jag verkligen inte göra...

ha en bra fortsattt dag tjejer =)

• Våra Liv

vet ni vad jag fick av min smabo måste skryta lite för jag har aldrig fått någe liknande förut
    jag fick en kryssning vi ska åka på han och jagd en 23 februari till marieham med lyxgytt, 3 rättersbuffe, o så dricka på kvällen. dagen efter så blir det SPA bad ritual hihi

• idiotblondinen

Vad bra ni verkar ha haft det. Det har jag med. Kan skryta om att jag inte har gått upp, jag står kvar på 80 kg!

• alarik82

VL då kommer du till lilla åland å hälsar på då :) jag bnor ju där

nyfis ja på hur mycke jag har gått upp... vi har fått jättemycke saker... finns i min dagbok ifall nån är nyfis

• Våra Liv

emmamaria ligger mariehamn där? *sämst på geografi*

IB jag vågar inte ställa mig på vågen! har nog gått upp bajsmycket.. pappa gav mig massa choklad o då menar jag massa.. ska kasta det som é kvar om jag é stark nog! nya tag efter nyår!

• Nova 68

hoppas jag blir inlägg 3000 kram på er

• Malin1976

God morgon tjejer!
    Så är det äntligen över, julen!!
    Usch vad man äter! Fastän magen står som en strut så fortsätter man proppa i sig.
    Får väl ta det lite lugnt fram till nyår nu när all julmat är borta.
    Har fått ganska mycket snö så snart kanske vi kan åka skidor i elljusspåret och förbränna en del...

Ha det!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)