• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Vad gör ni idag då? Jag har varit ute o gått, o så har jag kört igång med Nutrilett igen Hur går det för er?

• Sus69

Halloj alla!
    Har gått skapligt för mig.. IDag har vi vart och åkt pulka.. Började dagen med 20min på cykel + pilates.. Så lite stolt är jag allt..
    Har dock varken vägt eller mätt mig..

Kram Sussi

• Nova 68

hej gumman hoppas det varit en bra jul sussi skönt att "se" dig, kommer vara hemma hela veckan har fått ögoninfektion och är förkyld igen bra att du cyklat en STOR kram

• idiotblondinen

Bra Marsmamma! Malin, såg att du fått kallrökt lax? Du ska veta att det är verkligen bra, jättegott och framförallt KALORISNÅLT!

• Malin1976

Jo vi fick det plus gravad lax och enrisrökt hjortstek, renstek, älgkorv och renkorv plus nån sås till det.
    Så bra att det är nyttigt då, ska jag smaska ordentligt!!!

• Theresa1

IM BACK!!!

Återkommer senare o läser ikapp...

Hoppas ni mår bra.

Har faktiskt saknat er o tänkt på er alla!

• Våra Liv

lax är jävligt gott medf! vi har köpt hem lite laxfilee´r o ha hemma med skit smidig lunch att laga till

• Haanna

Halloj!

Har inte vägt mig och kommer förmodligen inte göra det heller förrän EFTER nyår. Mina två löften blir:
    1. Gå ner minst 10-15 kilo innan den 15 juli.
    2. Att ta det där förbannade körkortet innan sommaren är slut *ler*.

När jag vägde mig nån dag efter jul så va det bara ett hekto. Men ska se efter nyår också... så denna vecka är det BARA koncentration till körkortet och teorin. Jag skriver upp på torsdag och vill verkligen klara det, och jag hoppas och hoppas. Men kommer bli mycket besviken om jag INTE klarar det. Och då... ja tröstäter man

Nej nu ska jag ta mitt kolsyrade vatten och gå till teven *ler*.

Kram på er.

• Malin1976

Haanna: Mineralvatten... Åh, så gott!!! Skulle åka till affären idag å köpa ,em vi har varit borta varje dag nu så jag ville ha hemmamys med min son= inget mineralvatten... Men orkade bara inte åka iväg!! Smaska på ordentligt med den! Jag dreglar!!

VL: Ja jag har nedfrysta laxfileer jag också för det är så himla gott! Hade dock aldrig sett eller hört kallrökt lax förut så jag blev förvirrad. Men nu vet jag att det bara är att äta och det är nyttigt!

Gravad lax, är det nyttigt eller onyttigt? Det är ju också himla gott!!

I somras grillade jag lax ute på grillen för första gången och det var.... Supergott! Till sommaren blir det nog bara grillad lax!!

• Malin1976

Theresa: Så roligt att se ditt glada rop igen!!
    Har du haft en bra julhelg??

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)