• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Våra Liv

IB hehe så illa tvungen vill inte stressa lkivet ur mig imorgon

• Malin1976

Sådär, då är de sista klapparna inslagna. Handmålade muggar från Vilmer till närmsta släkten, 12 stycken.. Pust, pust vad jag har slagit in.

Ska satsa på soffan nu med cider och skruvar, lättsaltade. Fy på mig!!

Ha en mysig kväll alla!!

• idiotblondinen

Tycker nog att vi bestämmer att just nu, denna helg, så får vi faktiskt äta vad som helst. Kan ju tänka liiite på att hålla igen, men bara liiiiiite, inte överdriva! God jul på er alla från en jättejulig Katarina!

• Våra Liv

IB amen för det
    nu ska jag soa o gotta mig utan dåligt samvete imorgon!
    på er!

• Haanna

Har vägt mig idag och mätt mig... hade gått upp nåt kilo och sen nu hade jag gått ner ett kilo då jag vägde mig klockan sju imorse.

Har även mätt mig... så vi får se om några månader hur det är då.

KRAM och ännu en gång God Jul!

• idiotblondinen

Hej kära vänner! Nu är julaftonsfirandet slut för dagen för min del. Alla är vi väldigt nöjda! Både jag och Filip fick jättefina saker. Verkligen underbart! Jag fick ett årskort på simhallen av mamma! Kan gå o simma hur mycket jag vill under ett år! Underbart! O massor av andra saker. *glad*

Hoppas att ni andra har det lika bra som jag har haft!

Kramar /Katarina

• Haanna

Nu är den äckliga julen slut... japp hatar julen som pesten!
    Firar endast för Linneas skull, nästa år blir det förmodligen utomlands skulle jag tro.

Ja jag hatar julen och det är nog för att man får inga julklappar längre och jultraditionerna som att vara alla tillsammans har splittrats. Så var det med den saken...

Skjut tomten som inte finns och lägg ner julen.

Har gått upp ett hekto sen igår... så ja inget dåligt.
    Vägde mig efter maten också, men det var knappt ett kilo uppgång.
    Mina nyårslöften är att fixa körkortet och gå ner ett visst antal kilon innan den 15 juli.

Ha en bra dag alla.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)