• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Nova 68

nej utan man får hjälp där man blir uttagen i en grupp av tre en som är motion en som man lär sig äta mat som är gjord efter mina värden och vad jag behöver och den sista är både och. dom tar massa prover oxå låter jätte spännande

• Malin1976

Theresa: Varför ska du ha kroppstrumpa för? Kan du inte måla direkt på kroppen dina kläder??

• Theresa1

Malin, varför inte?? Skulle säkert uppskattas av min familj Sill lunch och kroppsmålning.

• Malin1976

Theresa: Hon och sambon stod och pussades och myste och då kom fulle svärfar fram och pussade henne direkt på munnen. När hon skulle lirka sig undan sa han typ "Vad feg du är" eller nåt liknande!
    Han var väl bra många år äldre än henne också. Han var visst ensamstående och översexuell även i nyktert tillstånd så då skulle man väl bli om möjligt ännu mer äcklad!

• Theresa1

Nova: Då ska du ju vara kvar här fattar du väl? Om du ska motionera o äta sunt... Som gjort för att peppa oss andra. Vi behöver ju dig här (stolt att jag kan pussmunnen nu )

• Sus69

Nova: Du måste vara kvar här!! Kommer att sakna dig alldeles för mycket annars..

21min på cykeln och 7km...

• Nova 68

jo det var så jag tänkte. vet inte när studien ska köra i gång snart tror jag. men jag hoppas jag inte behöver den utan att det är ett + på g om du förstår vad jag menar men nått att se framemåt om det är - kram

• Sus69

Theresa: en klänning överhuvudtaget vore kul, utan att det ser ut som ett tält..

• Theresa1

Marsmamma: Notera i boken: Cyklat fast jag inte ville... kändes underbart efteråt!!!

20 minuter är ju inget egentligen tidsmässigt MEN kalorimässigt... Oooo, massor!!!

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)