• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Theresa1

IB: Aha, den kanske man skulle testa, om det inte var så att jag hade KRAMP i låren. Det känns så jäkla bra, så här mycket har inte min kropp jobbat sen jag vet inte när... Idag är det äverkroppen som gäller ... Ska bara äta lite först.

• idiotblondinen

Ha! Kunde inte låta bli att göra 100 situps och 100 tådopp. Nu blir dagen bra

• Sus69

God morgon!
    Ni är så duktiga allihop!!
    Nova: Har alltid haft ganska lätt att bli gravid, men förstår ändå hur du har det! Du vet, vi håller tummar och tår för dig!*kram*
    Våran dagsrytm är helt urled.. sov ända till kl 8.45.. och när man vaknar känner man sig fortfarande helt slut... Men motivationen är kvar.. naturdiet och kaffe till frukost!
    Strax en sväng på cykeln om mina äldre barn kan se efter Isa en stund..
    Sedan blir det kanske en sväng till pulkabacken..

Hur ser eran dag ut?

• Malin1976

Ska strax åka iväg till badhuset och simma. Sedan blir det en bar till lunch, sen slappa lite innan jag hämtar Vilmer på dagis. Sedan blir det utelek, eftersom det är -16 grader så går dom inte ut på dagis... För kallt... Men... Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder! Och jag har handlat ordentligt med kläder till Vilmer så han ej ska frysa.

• Theresa1

Marsmamma

*mellis- nötter o banan
    *träning överkropp
    *lunch - bönsallad
    *promenad till stan om det inte är föööör kallt då tar jag bussen
    *fika på stan (ska bara ta kaffe- lovar)
    *till mina päron för min brorsa fyller 17 (fattar inte, han var ju nyss så liten) Så då blir det tårta, men hör o häpna, jag är inte det minsta sugen... Bra va? I love mitt nya liv, jag äter massa grejer så jag har INGET sötsug, bara nyttigsug

Min brorsa ska snart in o operera sig, de ska skära i halsen på honom Jag gillar verkligen inte det, min fina lillebror...

• Malin1976

Theresa: Ja du skrev det förut att han blivit sjuk. Usch, inte roligt med operationer och grejer! Hoppas det går bra för honom!
    Så skönt att du inte är fikasugen då! Jag kan nog inte motstå fika ännu utan måste smaka "lite grann"! Ska på sambons farbrors 50-årskalas på fredag så då blir det svårt!!

Nä, nu måste jag packa väskan och åka iväg. Har eldat sen imorse och nu är det "äntligen" 17,5 grader här inne. Ni kan ju tänka hur varmt och skönt det var i morse...

• Theresa1

Jag vet vad du pratar om, med kylan alltså... Ute i vår stuga var det så kallt en vinter att drickorna i hallen frös till is, inte kul att stiga upp o elda då

• Våra Liv

hej hopp gilrs! nu har man varit o köpt massa goa frukter o ska mixa en smoothie mm ska bli görsa gott hihi o köpt massa nyttiga grönsaker med!
    har ätit lite ris,kyckling o grönsaker nu med mmm gott för magen kan jag lova!

• Theresa1

Vl: Visst känns kroppen annorlunda när man äter massa nyttigt??? Apropå det har jag ju lovat att skriva in nyttiga snacks... Juste...

Jag har precis fotat hela max rum o lagt upp i mitt krypin för det var en som ville se... Varsego å kika ni med om ni vill, ligger i starka bilder

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)