• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Det där känner jag igen emmamaria, speciellt när jag sitter framför datorn. Jag måste alltid gå och lägga mig när jag blir för hungrig annars nallar jag bara något onyttigt och det vill jag ej!!

• Theresa1

Tjejer i min amelia som kom igår var det en tjej som gjorde egna snacks de lät dögott!! Jag kan skriva av det imorrn för nu orkar jag inte *latmask* men de var iaf bra råvaror som inte är det minsta onyttagt att stoppa i sig.

• Nova 68

ja gärna T1
    marsmamma: jag vet bara 4 dagar kvar har aldrig varit så nervös och känt efter så mycket som nu men ställer in mig på tant besök lika bra

• Theresa1

Nova: För flera år sen efter ett missfall var jag hysterisk 2 veckor före BIM o ledsen en vecka efter... I flera månader.Räknade dagar o hade mig, det är ett urvidrigt tillstånd att vänta och man har ALLA symptomen varje jävla månad å sen bara *krasch* faller man ner igen o börjar om. Det finns ingen tror ag som varit skengravid så många gånger som undertecknad *hehe*

• Theresa1

jag har inte haft sånhär träningsvärk sen jag gick i högstadiet o spelade bandy... Då hade vi fått ny tränare som körde samma träning för damlaget som herrlaget Det var blod svett o tårar på riktigt.

I LOVE IT!!!

• alarik82

jag har oxå dunderont i magen idag.. hade mycke magträning på boxningen igår.. tänkte köra lite av dedfär bikiniprogramet idag, men såg att de stog att man skulle helst göra varannan dag så de få reparera sig lite mellan varvén, jag som var så peppad, så jag får väl göra de imorron då

• Våra Liv

jag är såååå sugen på o gå o äta upp alla salta kex i skafferoet håll mig borta pleeeeease *ber på bara knän* usch känner mig gråtfärdig för jag kämpar med mig själv att INTE gå o äta upp dom.. men så härsent är det sååå räligt o bara sitta här o försöka få lilleman o somna

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)