• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

VL: Gå inte o ät kexen! Don't do it! Gör några styrkeövningar istället?

• Våra Liv

hehe bara trött o ledsen men sonen somnade nu så ska inte äta kexen ska sova äntligen

• Våra Liv

morrn! uppe med tuppen o känner förnyad energi o massa motivation, ser mig själv smal o smärt o det finns ingen utväg träna träna o äta rätt ska klara detta ska ni veta, ska slå er alla med häpnad haha jag ska bli er idol *får storhetsvansinne* hahahaha

• idiotblondinen

Bra VL!

Gomorron! *Tar en slurk kaffe* Gud vad trött jag är. Förresten T1, dom där "tådoppen" från magprogrammet är ju helt underbara! Känns i en helt annan del av magen än vad situpsen gör! Idag är jag peppad igen. Gjorde en massa situps och tådopp igårkväll o mådde skitbra efteråt. (Idag är det hela magmördaren som gäller igen, men jag kan inte låta bli att göra en massa situps hela tiden, mina magmuskler känns så tydligt när jag går o har lite "småkramp" i dom, hääääärligt )

Kan inte snöslasket smälta bort nu så jag kan gå på promenader utan att bli blöt om fötterna? *muttrar* *gäspar* *svär lite* *dricker lite mer kaffe*

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)