• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • idiotblondinen

Gomorron!

Men ååh VL, det enda jag kan trösta dig med är att det kommer gå över. *kram*

Åå vad jag är trött, jag vill sova mer!

• Våra Liv

IB jo det är ju sant!

köpte rågflingor igår istället för havregryn så nui äter man nyttigare frukost iaf...
    så less på o inte kunna träna fast idag blir det lite smygträning eftersom jag ska tvätta o vi ska städa hemma idag

• Våra Liv

glömde jag säga att på allt så har jag även fått mens

• JoWiAn

Godmorgon!!!
    Fick sova till8.10 idag. Rätt skönt! Iofs var han vaken 3.15 inatt och villeha sin flaska. Vaknar en gång varje natt! Inte så kul längre. Men bättre än när jag ammade då vaknade han 5-10 ggr per natt.

ska ut och gå idag en snabb runda.

• Theresa1

Hej jag ser att vi pratar sömn... Jag vinner Max vaknade 00.30 o somnade om 03.45. JÄTTEKUL! Han var bara kedsen emellanåt men inget dög egentligen Inte vällin, inte bröstet inte sova i sin säng eller hos oss... Jag vägrar sätta ner honom i sitt rum så han kan börja leka... Det vill inte jag att han ska lära sig. Att komma upp o leka på nätterna alltså.

Grannarnahade fest så jag trodde jag skulle tappa öronen...

• idiotblondinen

T1: Jag vill bara påpeka att det är på morgonen jag kunnat sätta Filip på golvet. Inte på natten. Jaha men okej då, du vinner...

• Våra Liv

T1 om dom festade så sent hade jag ringt securitas eller vilket bolag ni har det ska väl vaRA tyst efter 22:00?

• Sus69

God morgon..
    Idag var jag vaken tidigt, för en gång skull , skjutsade min äldsta dotter till stallet..
    Vi har oxå blivit riktiga sjusovare, men nu är det slut med det, på tisdag börjar ju skolan igen och då är vi tillbaka i gamla rutiner..

Nu blir det lite pilates, hörs sen..

• Theresa1

vL: Mmm men jag är ju svensk så jag hoppades hela tiden på att någon annan skulle ringa... Dessutom är det folk vi känner litelite så då blir det skämmigare... Jaja jag vet att jag är en MES!

IB: Jo jag fattade att det var på morgonen

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)