• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Sus69

Theresa1: Jag är lika som du, drar mig oxå för att ringa om det är nån som stör!

Pilatesen avklarad, nu cykeln..

• alarik82

ja alarik var vaken endå till vi la oss han.. kl halv 3 tror ja han somnade om igen.. skruttunge vad arg ja var då...

jaha är de ingen som vägt sig nu på morronkvisten då?

kommer inte ihåg vad jag vägde sist eftersom jag inte raporterade förra fredagen, mne nu står vågen på 59.5 så ja tror de är ett kilo ner, eller åtminstonde 0.5

• Jenny81

Jag vill också vara med i denna tråd.. Jag skulle behöva gå ner i vikt. Är 160 cm och väger ca. 65 kg. Innan graviditeten vägde jag 49-50, skulle vilja gå ner åtminstonde till 55 kg.

Det svåraste är att komma igång? Vet inte hur jag ska bete mig? Och visst är det otroligt gott med godis... *godisråtta är vad jag är* Tänkte om jag skulle köra 2 veckor med naturdiet kanske;,det kan ju vara en hjälp på vägen. Hoppas jag tappar några kilon då.

Var med i viktklubben för några år sen, och visst gick jag ner då, men så fort jag slutade gick jag upp igen.... *skämmas lite*

Jag hade ett jobb tom. oktober (då jag frivilligt sa upp mig pga. massor med omständigheter) som var otroligt fysiskt krävande. Jag gick ner 7 kg. direkt när jag började där. Men upp jättefort igen när jag slutade........... Jag pluggar nu, så det är väldigt mycket stillasittande.

Ska försöka ta mig tiden att motionera mera, det _BEHÖVER_ Jag verkligen, har köpt friskis o svettis gympa video. Men hur i hela hissingen ska jag komma igång? Hjälp någon??

• Malin1976

Tjenare!
    Nu har vi varit ute på skogsprommenad, grävt tunnlar i snön och åkt bob och pulka. Snart dags för lunch, måste ju äta det när Vilmer ska äta. Annars har jag ätit bars istället.
    Glömde helt bort att väga mig imorse så jag får göra det imorgon istället. Efter att ha varit på 50-års kalas ikväll... Det blir nog ett bra resultat!

Blir nog ingen promenad eller annan träning idag heller, tiden rinner iväg när jag är ensam hemma med vilmer. Kan iochförsig köra träningsprogrammet sedan. Det tycker Vilmer är roligt!

Ha en bra dag!

• rundafrida

hej hej.. nu har jag precis gjort erat träningsprogram för dagen.. e lite trött i rumpan nu =)

• Våra Liv

T1 du behöver ju inte säga att det var du eller nästa gång du träffar dom kan du pika dom typ, vad trevlig fest vi hade bra musik med, vi partade vi med när ni spelade o sonen var överlycklig för er musikl

• JoWiAn

En liten fråga till alla som ersätter vanlig mat med annat. Hur ska nigöra när ni gått ner de ni ska???
    Då kommer ni ju gå upp igen om ni börjar äta vanlig mat igen.

• idiotblondinen

Koviktare: Det tror jag inte alls att jag gör. För jag tar hjälp av Nutrilett för att gå ner fortare, men jag har lagt om mina matvanor också. Jag äter kanske en tredjedel av vad jag brukade, plus att jag uteslutit mjukt bröd och vit pasta helt. Jag har ju ersatt det med mer grönsaker och protein som håller mig mätt längre och inte skapar ett onödigt extrasug.

• JoWiAn

ja ja men då e de ju en annan sak. men många utesluter annan mat för nutrillet, sen äter de typ samma efter. De fattar ju vem som helst att man går upp igen.

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)