• ThereseLaurin

vikt...peppningstråd =)

Jag tänkte att vi som håller på att går ner i vikt eller ska till att börja att ta tag i sin vikt..kan peppa varandra =)

Jag kan berätta lite kort om mig: Har två barn yngsta ett år...har gått ner ca25-30 kilo vill minst ner 10 till helst 20...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2005-12-14 09:40:25:
    virtuell modell: www.llbean.com/myVirtualModel/

ändra längd: eslus.com/Gizmos/inchcm.html

ändra vikt: www.charleysbar.net/pounds-kilo-converter.htm

träningsprogram: www.familjeliv.se/Forum-5-95/m5788329.html

en sida man kan fylla i vikt dagbok mm: www.shapelink.se

• Svar på tråden vikt...peppningstråd =)
  • Malin1976

Jag har också röstat emmamaria!!

Vill så gärna ha photoshop!! Synd att det är så jäklans dyrt!

• idiotblondinen

emmamaria: Ja, kör några övningar!

Malin: Jag vet hur det känns, jag blir piss-sur om morgonen om jag lagt mig för sent, vilket jag så ofta gör! Jag har haft tur, för Filip har minsann varit en riktig sjusovare, som mor sin... O vaknade han för tidigt så kunde jag förut sätta honom på golvet så han kunde leka runt själv i en timme eller två (utan protester) medan jag sussade vidare. Nu i dagarna har han dock lyckats lära sig hur man klättrar upp till mig i sängen! Då kan jag inte slappna av utan blir ju rädd, hur gosigt det än må vara! Filip har nog slått sig alldeles för få gånger för sitt eget bästa... Resultat av en "överbeskyddande" mor kanske, han har aldrig lyckats slå sig ordentligt, men stiger jag inte upp när han gör det nu så är det bara en tidsfråga innan han ställer sig o hoppar i min säng o faller i golvet med en rejäl duns o slår sig! Nej, jag måste upprätthålla "säkerheten" och gå upp. Tack gode gud får kaffe, vilken gåva!

• Malin1976

Jag röstade på nr 7 som flertalet gjort... Så rolig är jag!

God natt på er nu!
    Har absolut inga planer för imorgon nu när vi blir ensamma hemma igen!

• Malin1976

Blondinen: The gör mig... Filip kanske helt enkelt är en gosse som klarar sig utan fall (fastän man ibland önskar att de skulle känna på lite grann så de slutar klättra). Det är ganska skönt att man inte behöver slänga sig ur sängen iallafall utan kan ligga och gosa en stund...

• idiotblondinen

När är det dom små börjar lära sig att klättra ur spjälsängen? Filip han drar sig smått över kanten, men jag har ju sett till så att det inte ligger nåt i sängen som han kan trampa på för att komma upp. skulle han lyckas få överkroppen att tippa över så skulle han dunsa rätt ner i golvet med huvudet före, det är ju lite läskigt...

Jaja. Är det någon här inne som kommer ihåg "hemlis"-glassarna? Jag får ett oförklarligt sug efter såna ibland, o då är det 15 år sedan jag ens såg röken av en!?!

• alarik82

IB trordu inte alarik vaknade bara för de då... men om jag får han å sov aigen så lovar jag att ja ska köra lite bukmuskler

• idiotblondinen

emmamaria: Haha.. Men vad gosigt. Nu saknar jag min son. Kanske ska gå in o väcka Filip... Har för mig att Marge Simpson gick in o väckte Maggie mitt i natten bara för hon hade tråkigt en gång. Hahaha, nej shit jag bara skojar... Är vansinnigt övertrött!

• JoWiAn

var gotte sugen innan men har inte ätit nåt. Tog en banan och lite saltade solroskärnor.
    Nu ska jag lägga mig!!
    Godnatt allaflickorna!!!!!

• alarik82

KV godnatt..

nu efter 511 försöket så är gubben inne å försöker natta ungen som vaknade för ca 1 timme sen å vill ICKE sova mera

Svar på tråden vikt...peppningstråd =)